Saturday, June 4, 2011

GA Aku Ada Tambah Hadiah

Aku hari ni akan ke Terengganu puler.... nak melawat kakak aku di Kuala Terengganu... Sebab abang ipar aku akan berangkat ke Korea Selatan atas dasar nak jumpa penyanyi K-POP.... he hehe.... Gempak giler kan... takde la....die nak pegi atas dasar urusan keje dier..... Tapi lama jugak la....sebulan... 

Drive ke sana agak lama jugak la kan....dalam sejam setengah jugak la dari umah kat kampung aku... semalam dah la melantak daging banya-banyak dan puas berjalan-jalan di Pantai Irama.. Nanti aku akan upload sedikit sebanyak gambar dari sini.....hihihi

Tujuan entri ni sebenarnya nak bagitau pasal GA aku dah bertambah hadiah..... Ada orang sudi sponsor... atas dasar permintaan tuan pemberi...maka aku rahsiakan identiti dier..Dier nak bagi seutas jam tangan lelaki kepada korang.... So, apa tunggu lagi... join la cepat kalau nak dapatkan jam free.....:)

Aku akan cuba mengupdate terus dari Terengganu pule.... Pasal upload gambar-gambar aku sepanjang berada di sini... aku akan upload selepas aku dah balik ke sana.... Kat sane speed internet laju giler berbanding broadband nie.... :) sesape nak join GA aku, klik SINI.

No comments:

IKLAN BERBAYAR

IKLAN BERBAYAR
Berminat? Terus wassap ke: 011-14957785