Exabyte

Monday, June 13, 2011

PANAS!! Citer Kangkang Salma dan Aaron

Sebelum korang dengar citer kangkang Salma dan Aaron aku yang panas membara nie....korang masuk la GA aku dulu... tak rugi kan.... he he he. Sape nak join, klik la SINI...

Citer nyer begini....Dua pelajar Kolej Perubatan, Salma dan Aaron bersiar-siar kat bandar. Mereka terserempak dengan seorang tua jalan terkangkang-kangkang.

Salma: Orang tua tu tentu mengidap Sindrom Ujangisme

Aaron: Tak lah, dia mengidap Sindrom Zovitzkitututut

Mereka hampir bergaduh pasal hal ni. Akhirnya Salma kata "Apa kata kita tanya je orang tua tu?"Aaron pun setuju. Mereka pun menghampiri orang tua itu.

Salma: Kami tengok pak cik jalan terkangkang, boleh kami tahu pak cik mengidap penyakit apa?

Orang Tua: Kamu fikir aku ada penyakit apa?

Salma: Saya fikir pak cik mengidap sindrom Ujangisme...Sebab terkangkang gitu.... memang sebijik la sindrom Ujangisme...Lebih popular dengan nama Sindrom Ujang jer...

Orang Tua: Emm... bukan.

Aaron:
Haa.... Kan aku dah cakap bukan sindrom tu....tu yang ko selalu dapat markah rendah dari aku... Tekaan aku, pak cik mesti mengidap sindrom Zovitzkitututut.

Orang Tua: Amende tu nak oit.....pun bukan.

Salma dan Aaron: Habis tu?

Orang Tua:
Emm, sebenarnya aku nak kentut tadi... tapi terberak pulak dalam seluar... sebab tu la aku jalan terkangkang...

P/S: Penyakit sindrom tu aku reka je oit...Jangan percaya pulak...he he. Nama tu tak berkenaan yang hidup atau yang tak hidup...^^

8 comments:

mas saari said...

hahahahahahahaha...lawak3!

schaze zainn said...

asik name ujang je jadi bahan..hihi :D

suha said...

adeih sakit perut gelak (^_^)

Rahmad said...

kentut sambil tercirit best jg..

tajuk entri seo..terbaik..

miss inna said...

haha! nak terbelit sebut nama penyakit tu, rupanya rekaan sendiri jer..haha! lucu..^^

Dya Dolce said...

mmg terbaikk..lawak2..

.m y z. said...

hahah ujang pulak yang kena :P

cik pulau said...

hahahahha...
punya pemes ujang sampaikan jadi nama penyakit pulak.. lalala~

Ping your blog