Wednesday, June 29, 2011

Blogger Bertuah Minggu Ini

Ops....ops.....ni baru list.... yang menjadi pemenang baru la bertuah kan...he he.. Inila senarai peserta GA aku yang akan diundi secara random nanti.... Sila ingat nombor giliran korang yer.... Pengumuman akan dibuat berdasarkan nombor nie....

Senarai Peserta Giveaway Lagi Dari Bro Wacana
  1. http://amiraliyanacaribelog.blogspot.com/2011/06/giveaway-lagi-dari-bro-wacana.html
  2. http://thegoldenrosereturn.blogspot.com/2011/06/giveaway-lagi-dari-bro-wacana.html
  3. http://bit.ly/GAbrowacana
  4. http://aizamia3.blogspot.com/2011/06/giveaway-lagi-dari-bro-wacana.html
  5. http://eerashera.blogspot.com/2011/06/giveaway-lagi-dari-bro-wacana.html
  6. http://umealong.blogspot.com/2011/06/sesiapa-hendak-join-klik-sini-komen.html
  7. http://zaiikulim.blogspot.com/2011/06/giveaway-lagi-dari-bro-wacana.html
  8. http://wishqeelwizrai.blogspot.com/2011/06/giveaway-lagi-dari-bro-wacana.html
  9. http://segmentandgiveaway.blogspot.com/2011/06/giveaway-lagi-dari-bro-wacana.html
  10. http://nadyahoney.blogspot.com/2011/06/giveaway-lagi-dari-bro-wacana.html
  11. http://akuanakmuda77.blogspot.com/2011/06/giveaway-lagi-dari-bro-wacana.html
  12. http://nurul-izwa.blogspot.com/2011/06/giveaway-lagi-dari-bro-wacana.html
  13. http://islandgurlz88.blogspot.com/2011/06/giveaway-lagi-dari-bro-wacana.html
  14. http://intanberliangacontest.blogspot.com/2011/06/giveaway-lagi-dari-bro-wacana.html
  15. http://najihahfara.blogspot.com/2011/06/giveaway-lagi-dari-bro-wacana.html
  16. http://jaajahatga.blogspot.com/2011/06/giveaway-lagi-dari-bro-wacana.html
  17. http://2nurhafiz2009.blogspot.com/2011/06/giveaway-lagi-dari-bro-wacana.html
  18. http://mylifesstoryblog.blogspot.com/2011/06/giveaway-lagi-dari-bro-wacana.html
  19. http://ayesharamlee.blogspot.com/2011/06/giveaway-lagi-dari-bro-wacana.html
  20. http://chocolatexoxos.blogspot.com/2011/06/giveaway-lagi-dari-bro-wacana.html
  21. http://lalabiela.blogspot.com/2011/06/giveaway-lagi-dari-bro-wacana.html
  22. http://akuakuakusangpencinta.blogspot.com/2011/06/lari-tajuk-ga-lagi-dari-bro-wacana.html
  23. http://pinkummi.blogspot.com/2011/06/giveaway-lagi-dari-bro-wacana.html
  24. http://raihan-lifeisawonder.blogspot.com/2011/06/giveaway-lagi-dari-bro-wacana.html
  25. http://cheksunnyboomboom.blogspot.com/2011/06/giveaway-lagi-dari-bro-wacana.html
  26. http://nurulain1011.blogspot.com/2011/06/giveaway-lagi-dari-bro-wacana.html
  27. http://lonelystarz.blogspot.com/2011/06/giveaway-lagi-dari-bro-wacana.html
  28. http://zulfattah.blogspot.com/2011/06/giveaway-lagi-dari-bro-wacana.html
  29. http://haliluli.blogspot.com/2011/06/giveaway-lagi-dari-bro-wacana.html
  30. http://zaiikulim.blogspot.com/2011/06/giveaway-lagi-dari-bro-wacana_15.html
  31. http://rohana37.blogspot.com/2011/06/giveaway-lagi-dari-bro-wacana_15.html
  32. http://mascontestgiveaway.blogspot.com/2011/06/giveaway-lagi-dari-bro-wacana.html
  33. http://wawaluvaddien.blogspot.com/2011/06giveway-lagi-dari-bro-wacana.html
  34. http://taufidris.blogspot.com/2011/06/giveaway-lagi-dari-bro-wacana.html
  35. http://nurnuha-syakila.blogspot.com/2011/06/giveaway-lagi-dari-bro-wacana.html
  36. http://azatiesayang-contest.blogspot.com/2011/06/giveaway-lagi-dari-bro-wacana.html
  37. http://littlemyrashmallowdiaries.blogspot.com/2011/06/giveaway-lagi-dari-bro-wacana.html
  38. http://lilostitchlife.blogspot.com/2011/06/giveaway-lagi-dari-bro-wacana.html
  39. http://qasehsaifudin.blogspot.com/2011/06/giveaway-lagi-dari-bro-wacana.html
  40. http://contestdansuzlin.blogspot.com/2011/06/giveaway-lagi-dari-bro-wacana.html
  41. http://addicttogiveawaycontest.blogspot.com/2011/06/giveaway-lagi-dari-bro-wacana.html
  42. http://farhanahadzlan06.blogspot.com/2011/06/giveaway-lagi-dari-bro-wacana.html
  43. http://alyafify.blogspot.com/2011/06/giveaway-lagi-dari-bro-wacana.html
Kepada yang takde dalam nie.... mungkin korang tak tinggalkan link di ruangan komen entri GA aku dulu... Atau korang tinggalkan komen NAK JOIN jer.... tapi tak join pun..huhu. Takpe lah.... mungkin sebab hadiah nya yang sangat biase je kan.... Tapi kire ok la....tu je yang aku mampu buat masa nie... Nanti bile NUFFNANG dah bagi BE banyak-banyak nanti....Baru aku boleh buat GA meletops!!

8 comments:

LittLeMyRashMaLLoW said...

ada~ada...=)

cik pulau said...

yeahh.. no 13..
harap2 ada luck..^^,

risa said...

tahniah semua ye

:: Mrs.Eady :: said...

yeah..no.12 :)

mynameismy said...

no 18!!!

Atiqah Sa'ahiry said...

all the best ek..

aizamia3 said...

pakcik random sila undi blog saya ye.. hikhikhik..

Eera Shera said...

no 5 please..... :)

Ping your blog