Thursday, June 9, 2011

PUJI ATAU KRITIKLAH ENTRI KU INI

Nak join klik SINI...Sampai pukol 10 malam jer
Dah lama rasenyer aku tak join segmen Bro ben nie..... Bukan setakat nak join segemn bro....segmen rakan lain pun aku tak mampu minggu lepas...beruk beng aku slow sangat masa kat kampung..... Boleh buat entri jer....nak ping entri pun takleh!

Ok....dari gambar nie, Bro Ben nak aku kaitkan dengan dunia blogging.......Ok... Blogging nie umpama traffic jem.... Kene bersabar kalau nak capai matlamat.... Kena berdisiplin kalau nak maju ke depan... Boleh je potong memotong....tapi akibat sendiri tanggung... Sama juga dalam blogging...Ade pelbagai cara nak dapatkan traffic atau nama dalam blogging.... Boleh ikut cara singkat....tapi mungkin banyak akibat buruk nanti... Cara bersabar lebih menjamin untuk capai matlamat.... Biar slow...janji selamat... Tak langgar (Kutuk) orang lain.. Tak kene saman (dimarahi orang)... Tak de kemalangan (tinggalkan blog sekerat jalan). Selow-selow...lama-lama ok la nanti...:)

Itu jer....tak lebih seratus patah kan? Kalau suka...like la blog nie.... :) Kalau tak suka... buat tak tau sudaaa.. bukan aku kutuk sape-sape pun kan....he he

P/S: GA tengah berjalan lagi....dan aku akan tambah lagi hadiahnya.. dapat lagi orang nak sponsor... Seutas jam tangan untuk lelaki...:) sesape nak join, klik SINI.

4 comments:

♥ AkuMuslimSederhana ♥ said...

1st commenter..lawak la..hehe..btw,jom folow rin n komen juge kt rin:)

http://clickheartyamereen.blogspot.com/2011/06/puji-atau-kritiklah-entri-ku-ini.html

idafirdausi said...

suka entri nie.. banyak kiasan.. hehehehe.. :)

gadisarawak said...

ringkas n menarikk!!! kiasan yg best!!
hahaha... sy follow blog awak.. =)

http://cyndersab.blogspot.com/2011/06/puji-atau-kritiklah-entri-ku-ini.html

fatin6789 said...

menarik n padat!

=)

http://fatinliyana6789.blogspot.com/2011/06/segmen-puji-atau-kritiklah-entri-ku-ini.html