Thursday, June 30, 2011

Dulu Facebook, Sekarang Twitter

Aku nak bagitau kat korang sumer yang aku baruu jer daftar akaun dalam twitter..... Aku nak invite semua rakan bloggers.....add la aku ek... Korang boleh carik kat dalam twitter tu nama BroWacana.... atau klik je kat link yang diberi tu.....

Aku nak bagi penghargaan la sikit kat sorang blogger nie.... Sebab dier la follower yang pertama aku di twitter... Yeyeah!! Thanx kepada Dian Dahlia !! Pinjam gambar sat no....

Kalau Tuan Gambar tak suke...aku remove...;)
Haaa....tu ler Dian Dahlia.... Lawatilah blog dier tu.... Follower pertama aku di Twitter.... he he he. Jadi, add la aku di Twitter di SINI ek.....

8 comments:

nazirulhazwan~ said...

giler argh!da maju woooo

zuwaidah said...

kak zu ada twit akaun tapi tak pandai nak pakai huhuhuh

TeAqArH said...

tak pandai nk bertweet2 ni..:(

Dee said...

bro Wacana, add la sekali farah!

https://twitter.com/#!/FarahD101

hoho

Unknown said...

wah, semakin maju ke depan...
FB pun sya malas apalgi nk tmbah twitter...huhu

Rtp Farra Arisha said...

arisha pun gang baru dlm arena twitter. hehe :)

Sya & Syima said...

sudah tuan! heheh

zarul farhana said...

ada akaun gak...tp xreti nk guna...