Sunday, June 26, 2011

Korang dengan Lesbian dan Pengkid... Same jer!

Aku buat entri nie sebab aku teringat semalam.....wife aku ade tunjukkan satu group dalam facebook.. Group yang menghimpunkan golongan lesbian dan pengkid! Ohh Emm Gee!! Wat The Fishhhh!! Aku terkejut....Sebab sampai sebegit berani nyer depa nie menonjolkan diri di ruangan laman sosial...

Nak kata sebab facebook ni global....ok la kan.... Tapi group tu terdiri dari orang Malaysia sahaja! AKu lupa dah apa nama group tu..... Kalau tak boleh jer aku letak print screen kat entri nih.... Tapi dahsyat giler Malaysia..... Membenarkan skandal songsang berleluasa..... Biar betul....

Pastu aku terbaca pulak di akhbar pasal bende nie.... di Harian Metro. Korang boleh klik kat link tu kalau nak bace.... Maknanya satu Malaysia dah tau bende nie.... apa tindakan? Pastu kita semua ni haa... apa yang patut kita buat? Takkan nak pandang sebelah mata jer kan.... Kalau memang ada sebelah jer tu tak per la... Nie....kita ni ada dua mata.... Satu pandang berita nie....satu lagi pandang kat maner? 
Nak biarkan je ker? Aku dah laksanakan tanggung jawab aku sebagai bloggers... Aku bagitau kat korang kat sini... Sebarkan berita yang tak enak nie.... Itu je la aku mampu.... nak pegi tutup group tu....aku bukan HACKER.... nak tangkap...aku bukan ada KUASA... Sebarkan je la yang aku mampu.... Sebab aku tak sokong perbuatan mereka.... aku tak sama dengan depa tu!! Aku manusia normal yang cintakan agama, bangsa, dan negara....

JOM JOIN GA YANG BEST NIE!!....DI SINI

10 comments:

Eera Shera said...

msia dah mcm sarang maksiat dah

aku dan segalanya said...

sy ada kwn pengkid ni tau..tapi diorang pandai gak sorok dpn kita..tp sbb kita dah lama ngan dia...tau laaaa...hihihi

Muhamad Zulazwan Bin Chukop said...

tu la...sebagai blogger...cume tu yg mmpu kita buat...

-Yok mampir diluk = biar muslim..bukan islamic......

cik chinta said...

membuka pekung di dada saje derang ni. tade rasa malu ke?

Unknown said...

adoi.. truk tul...

Anonymous said...

penah di ngorat oleh pengkid trauma 3 bulan

nasyitahahmadzaini said...

gli kan...kawan sy ade yg lembut...tp blom ade yg tersasar lg...hopfully jgn la smpai tersasar~-.-

Unknown said...

mcm2

tia @ Ini Kisah Tia said...

huish ! gilos ahh punya kerja .. rasanya Tia pernah jumpa fanpage macam tu dekat facebook . tapi kenapa ??

aizamia3 said...

kalau sekali dah terjebak susah nak undur balik.. sebab itulah selagi boleh elakkan.. ;)