Saturday, June 11, 2011

BEN ASHAARI :JOM KENAL BLOG SAYA

Nak join klik je ler SINI
Sebelum tu.... aku ingin ucapkan terima kasih kepada semua pembaca blog Wacanaku nih.... Tanpa korang... blog ni takkan dapat bertahan dan makin bertambah isinyer..... Sebab ada pembaca lah aku cuba menaikkan lagi blog ni ke tahap yang lebih baik..... Trime kasih sumer....Sebagai tanda terima kasih aku pada korang....aku buat GA untuk korang... hadiah sekarang... seutas jam tangan dan dua kantung bunny.... Nak join boleh klik SINI...

Blog ni bagi yang masih tak tau....blog santai.... Santai berceloteh Gelak bersama adalah motto blog nih.... Sebab entri dalam blog ni macam bersembang jer... macam dekat kedai kopi.... Sambil minum kopi...sambil bercerita....gosip-gosip....melawak....macam-macam la kan.. Macam tu ler dengan blog nie.... Sambil sentuh isu-isu semasa...sambil bergurau...Tengah-tengah duk melawak...ada mesej nyer.... Sindiran berlapik yang mungkin tebal sangat lapiknya sampai ade yang tak perasan.....he he he.

Sesape suka blog nie.... Boleh la letak di blog list korang.... Kalau tak pun...like je fanpage Wacanaku dekat Facebook.... Tapi aku tak paksa.... Sesape yang suka la.... Kepada yang dah letak dalam bloglist dan like fanpage.... Aku ucapkan berbanyak-banyak terima kasih... Yelah... blog aku ni bukannya terkenal pun.... Cuma personal blog yang santai bersembang pasal semua isu... :) Kalau ade isu-isu....aku kupas la ikut idea aku....kalau ade idea nak melawak...aku post jer dekat blog ni tanpa segan silu....he he he.

Itu jela kot....panjang-panjang nanti takde orang nak bace... Haaa....lupe nak cakap...dalam blog ni pun ada jugak tips-tips blogging....tapi yang basic-basic jer... macam macam maner nak mantapkan blog...penulisan blog...dan macam-macam lagi... Boleh la menggodek blog nie kalau berminat... Sudah pasti korang akan melekat sambil tergelak...huhuhu...

11 comments:

Eera Shera said...

salam.bro wacana ada dalam blog list 'suka baca' saya..hehe..saya pun join jugak segmen ni =)

http://eerashera.blogspot.com/2011/06/ben-ashaari-jom-kenal-blog-saya.html

Anonymous said...

wow ada GA?? nk join la harap2 mengena hehehehe

Unknown said...

dah lama dah eza letak bro wacana kat bloglist eza..:)

rais said...

dgah n follow cni.. simple je blog ni.. tp kemas hehe.. sgah dr semen abg benn

suha said...

bro wacana dh laman jadi Katak Otai cik suha (^_^)

aizamia3 said...

follow lama dah.. terpahat sudah dalam bloglist..

solomolo said...

singgah untuk berkenal sesama blogger..
happy blogging...
[^_^]

Fadzmie said...

Salam perkenalan dari Fadzmie!
Jom singgah blog Fadzmie. :)

# segmen jom kenal blog #

idafirdausi said...

nak cakap salam kenal memang dah selalu masuk blog ni.. hehehhee..
anyway happy blogging bro!

Judh said...

salam perkenalan bro wacana , jum singgah :D
http://anisabdulkarim.blogspot.com/2011/06/ben-ashaari-jom-kenal-blog-saya.html

Ezad Skytech said...

salam perkenalan...
singgah sini pagi2 untuk sesi suai kenal blogger.. semalam tak sempat nak BW... hehe~

happy blogging.. (^^,)

http://skytechxtreme.blogspot.com/2011/06/ben-ashaari-jom-kenal-blog-saya.html