Thursday, June 9, 2011

Nora Elena | Seth Tan | Saper?

Ha ha ha....aku nak gelak dulu sebelum buat entri nih boleh? Ha ha ha..... Nak gelak lagi....ha ha ha..... Adeh.... Kenapa aku gelak? Sebab aku dah ketinggalan pasal Nora Elena dan Seth Tan nih! Rupa-rupanya ramai yang suka tengok citer bersiri nih......Aku? Aku tak tengok pun....ha ha ha

Ade la aku tertengok citer ni sekali.....aku pun tak hingat waktu tayangan dier.... Tapi masa tu si Nora Elena ni bawak balik buah strawberry dari Cameron. Lepas berhoneymoon dengan si Seth Tan.... Si Seth Tan pulak dah berubah jadi baik.....baru start pegi solat jumaat....Baru start? Erkk...

Si Nora Elena pulak macam dah tertarik hati dengan si Seth.... Haaa.....stakat tu je lah aku tengok.... Kira ok la kan tengok sekali terus ingat sumer tu.....Tapi time tu aku tak tau nama si hero tu Seth Tan....Ingatkan Farid ker.... Shahrul ker.... Sol ker....hihihi. Nama Seth Tan rupenyer..... Macam dekat-dekat Setan jer bunyi nyer..... Ops...ops.... jangan marah si gadis-gadis....:)

Nak komen....tak tau ape aku nak komen....sebab sekali tu je tengok....tu pun mase duk rumah mak mertua.... Takde astro.....layan je la TV3.... Terpaksa beb....hehehe... Kalau tak....segala channel discovery dan channel sukan je aku akan bukak.... memang tu je selalu aku tengok kat umah.... 

Tapi....boleh tahan la citer nie.... Sebab masa aku tengok sekali tu....melekat sampai habis jugak la hari tu.... Tapi takde la rasa nak tengok sambungan...sebab aku tak berapa minat sikit drama bersiri nih.... Dulu-dulu yer...sebab aku penah melekat cerita cinta antara benua..ha ha ha. 

P/S: GA tengah berjalan lagi....dan aku akan tambah lagi hadiahnya.. dapat lagi orang nak sponsor... Seutas jam tangan untuk lelaki...:) sesape nak join, klik SINI.

10 comments:

AdyBudika said...

sama la..ahahahaahha

Munna said...

sama...x tgk juga...^^

Eera Shera said...

sy peminat setia cite tu..haha

Abang Long said...

Salam...engkau tak kenal??? Aku pun tak kenal jugak...hahaha. Tak pernah tengok pun coz ms dia betul2 pas maghrib..

http://abanglongonline.blogspot.com/2011/06/aku-masak-mee-bandung.html

saiazuan said...

haha pening aq tgk ctr ni

salina sayang said...

saya hari-hari tunggu cerita tuh. tak dapt tengok kt tv, saya donlod je....heehe

aien said...

i love nora elina... hehehe...
sanggup buka youtube kalau ketinggalan.. terukk... haha!!

cik husna said...

nak gelak same2 jugak..sebab, tak penah tgok lg cter neyh..haha
alsan : kurang mnat lyan drama, lgi suka movie..n apentah lgi bile da tetiggal, lg la mlas nk lyan...hehe

aizamia3 said...

tak dan layan.. anak-anak ajak layan conan hikhikhik.. tapi dah pernah baca novel dia..

mynameismy said...

tak hapdated la PW ni haha