Thursday, June 30, 2011

Resepi Roti Bakar Special Sampai Meleleh...

Kredit kat SINI
Yaaa.....yaaa......yaaa.......Bro Wacana jadi Chef lagi hari nie.... resepi yang menarik untuk santapan pagi... Dan sebelum tu.... Gambar tu bukan SAYA yang punya...ho ho ho..... Kali ni ialah ROTI BAKAR SPECIAL SAMPAI MELELEH PUNYEEERRR.....

Bahan-bahan: 
  • Roti Gardenia (Nak Roti Hawaiii pun bolee...)
  • Toaster (Pembakar roti)
  • Marjerin NATUREL ( PLANTA pun boleh....marjerin timbang pun boleh...he he)
  • Susu Cap TEKO ( jangan susu tepung sudaaaa)
Haaa.....cara-caranya ialah.... Masukkan roti ke dalam Toaster...jangan masukkan ikan atau daging yer... Itu buang tebiat namenyer...... So, tunggu la roti tu melenting kembali ke atas..... Kalau takut melenting kuat sangat....sile pakai penahan lentingan....Macam mane penahan tu....atas kreativiti anda....he he

Bile dah masak roti tu...sapu la marjerin di roti tu.....dan roti yang satu lagi disapu susu pekat..... SIAP!!! he he he....apa yang meleleh nyer?? Haaaa.....Sapu la marjerin banyak-banyak.....dan susu pun sapu banyak-banyak.....meleleh la nanti.....hihihihi..... Apa yang specialnyer? Sebab si suami buatkan untuk si isterinyer.....:)

P/S: Nikmati la makanan anda walaupun ianya simple.....Kerana ada golongan yang tak dapat makan sekenyang anda.....

9 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

bab yg last tut terus insaf :)

Nurul Jannah said...

nak try laa ! XD

Ieda Al-Habsyi said...

sedappp dan simple! :)

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

wahh nmpk sedap.LM lum pernah mkn roti ngan susu lagi tau.kena cuba ni

kakchik@ella said...

Part p/s tu terbaik .... sempat lagi bertazkirah eh? hihi.

YanaMIB said...

ko kemas dapur blk x lepas buat roti ni?? =P

zie_ira said...

woo,, ia sedap,, ahhaha

zuwaidah said...

baek punyaaaaa....eh eh mcm tagline DAFI je nih hehehhehehe

aizamia3 said...

bersyukur kita dapat makan walaupun hanya sekeping roti.. ;)

buat pn. isteri PW lepas ni boleh mintak lagi.. hehehe...

IKLAN BERBAYAR

IKLAN BERBAYAR
Berminat? Terus wassap ke: 011-14957785