Thursday, June 9, 2011

Dah Berapa Bulan Dah Kak? | Lawak

Seorang wanita yang sedang hamil 7 bulan pergi ke bank untuk membayar hutang rumahnya yang tertunggak sebanyak 4 bulan...

Setelah mendapat gilirannya di kaunter.. pegawai berkenaan terus bertanya tentang sewa yang ingin dibayarnya...

"Berapa bulan, Puan...?"

Dengan tersipu-sipu wanita itu menjawab.

"Dah Masuk lapan bulan ni..." sambil mengusap2 perutnya.

Pegawai itu terus tertunduk menahan gelak... :)

P/S: GA tengah berjalan lagi....dan aku akan tambah lagi hadiahnya.. dapat lagi orang nak sponsor... Seutas jam tangan untuk lelaki...:) sesape nak join, klik SINI.

12 comments:

Budak Botak said...

He3, miss understanding...

Entry terbaru -> Cara Buka Blog Di Telefon Bimbit Dengan Pantas... (",)

amiraliyana said...

hehe.. excited nak dapat anak.. =)


nak menang iPad 2?

http://ciknalspeaking.blogspot.com/2011/06/boleh-menang-2-bijik-ipad-2-dengan.html

OrAng_PeRLiS_mEnULiS said...

haha... excited sangat.. sbb tu jadi cengitu.

: X MEN first CLASS MemboSANkan
: TEKAN SAMPAI PENAT!!

hanizatul.amira.amran said...

hahhaha
org cakap lain, dia paham laen :)

solomolo said...

malu...
malu...
eksited nak dapat baby kot...

Rozali said...

Assalamualaikum PW

anak sulong tu agaknya

Wassalam

yatie Awang said...

alahhh...soalan yg di tanya tergantung mcm tu, kalau tanya "puan nak bayar untuk berapa bulan" kan jelas....hahaha...kesian kakak tu tersalah fahamlah pulak

Abang Long said...

Salam...gitu jugaklah soalan yg aku dapat masa aku gemuk dan perutku boroi dahulu...ish3

http://abanglongonline.blogspot.com/2011/06/entry-malam-jumaat-18sx.html

aanie said...

hehe, kesian akak tu...

zuwaidah said...

heheheheehe lawak laaaaaa

Nur Syahirah Hainan said...

huahuahua...~~~

aizamia3 said...

hahaha.. kelakar2...