Thursday, June 30, 2011

Giveaway Lagi Dari Bro Wacana

STICKY POST - NAK TAU UPDATE TERBARU..SCROLL KE BAWAH YER...

Aku buat GA lagi oit!! Ha ha ha..... oleh kerana aku rasa nak buat GA....maka aku buat la GA untuk korang... Kali ni hadiahnya aku tayangkan kat korang.....he he he..... Mesti ada sebab kan kenapa aku nak buat GA nih.... ermmm.... sebabnya ialah... Sebab aku nak buat GA! Ha ha ha.. Sebelum tengok hadiahnya....tengok syarat la dulu kan...
  1. Buat entri bertajuk " Giveaway Lagi Dari Bro Wacana"
  2. Tempek header aku tu..dan linkkan ke entri nie....
  3. Folo? Bonus jer....tak wajib. Masukkan blog ni dalam bloglist korang jer.... :)
  4. Pastu komen la sikit pasal blog aku....bagitau la entri aku yang mane paling bes bagi korang.....Pakai pilih rawak pun takper...:)
  5. Tag? Tak wajib jugak..... kalau korang nak tag jugak....aku amat berterima kasih...hihi
  6. Dah siap, tinggalkan link entri korang di komen di sini....
Ok.....nak tengok hadiahnyer? Hadiahnya takdelah dapat domain ke...henset ker.... Murah-murah jer.. aku tak mampu nak bagi hadiah mahal-mahal....lain la kalau ade yang nak tolong sponsorkan.....he he he Ini emel saya bagi sesape nak bagi sponsor.....(asey007@gmail.com).Dan inilah hadiahnyer....
Kantung Rabbit Pink

Kantung Rabbit Purple
Jam Tangan

Kantung nie boleh masukkan henset....boleh letak potpurri....cute jer.....wife aku sponsor...he he. Sesape berminat....sila lah join GA aku nie....sesape nak sponsor ape-ape pun..ok juger...Aku no hal nyer.... Segala keputusan akan dibuat secara random.... Guna random.org. GA ni akan dibukak sehingga 30 JUN 2011

62 comments:

Ceiler Mun said...

rajinnya buat GA... bagos2.. heheh!!~

comel rabbit tu :D

Unknown said...

nak join nak join!

agagagaga kelakar la lelaki bagi hadiah cenggitu auuwww

Browacana said...

@mynameismy: WIfe sponsor derr....:)

amiraliyana said...

saya join bro..:)

http://amiraliyanacaribelog.blogspot.com/2011/06/giveaway-lagi-dari-bro-wacana.html

Golden Rose said...

sha join ya...

http://thegoldenrosereturn.blogspot.com/2011/06/giveaway-lagi-dari-bro-wacana.html

BRO_MONDAY said...

bro wacana : bro monday jugak join!!! koh koh koh

http://bit.ly/GAbrowacana

Encik Suami said...

Baru hari nie saya tau yg anda sudah berumahtangga. Adakah saya nie ketinggalan zaman.hahaha.
Ekseli..samalah kita..blogger dikalangan suami orang.

aizamia3 said...

ai join..

http://aizamia3.blogspot.com/2011/06/giveaway-lagi-dari-bro-wacana.html

Eera Shera said...

salam.saya join jugak

http://eerashera.blogspot.com/2011/06/giveaway-lagi-dari-bro-wacana.html

Cik Meifaa' said...

Ga ni diiklankan disini..

http://gift4blogger.blogspot.com/2011/06/giveaway-lagi-dari-bro-wacana.html


**

Suka giveaway atau contest?

Atau berminat mengiklankannya secara percuma??

dapatkan info terkini berkenaannya disini..

http://gift4blogger.blogspot.com/

Unknown said...

mahu join..weeee

http://umealong.blogspot.com/2011/06/sesiapa-hendak-join-klik-sini-komen.html

♥♫♥ZaiKuLiM♥♫♥ said...

salam zai join

http://zaiikulim.blogspot.com/2011/06/giveaway-lagi-dari-bro-wacana.html

juanita said...

Sweet nye hadiah dia...:)

Azwa Azee said...

http://wishqeelwizrai.blogspot.com/2011/06/giveaway-lagi-dari-bro-wacana.html

fmty said...

join!!

http://segmentandgiveaway.blogspot.com/2011/06/giveaway-lagi-dari-bro-wacana.html

syahnabil said...

bagus buat benda-benda macam ni...tahniah!!

Nadyahoney said...

dah join!

http://nadyahoney.blogspot.com/2011/06/giveaway-lagi-dari-bro-wacana.html

Ayen... said...

kwn join kali pertama,huhu...

http://akuanakmuda77.blogspot.com/2011/06/giveaway-lagi-dari-bro-wacana.html

Izwa Kamaruddin said...

http://nurul-izwa.blogspot.com/2011/06/giveaway-lagi-dari-bro-wacana.html

fuuuuuuuuuuuuhh...mintak mintak kene kat saya sebab nak bg hadiah tu kat laki ku!!! :)

Cik Pulau said...

join jugak,...lalala~

http://islandgurlz88.blogspot.com/2011/06/giveaway-lagi-dari-bro-wacana.html

IntaNBerliaN said...

Ibu Alisha dah join..

http://intanberliangacontest.blogspot.com/2011/06/giveaway-lagi-dari-bro-wacana.html

TQVM

najihahfara said...

join :)

http://najihahfara.blogspot.com/2011/06/giveaway-lagi-dari-bro-wacana.html

☀ Izzaty Hedry☀ said...

join..=)

jamilahamzah said...

join

http://jaajahatga.blogspot.com/2011/06/giveaway-lagi-dari-bro-wacana.html

nur said...

nak join juge..
http://2nurhafiz2009.blogspot.com/2011/06/giveaway-lagi-dari-bro-wacana.html

Unknown said...

baru join! hehe

http://mylifesstoryblog.blogspot.com/2011/06/giveaway-lagi-dari-bro-wacana.html

amniey91 said...

cik Am dtg cni ye...nanti lau cik Am free cik Am join..nak rabbit purple tu
follow sekali...
jom terjah cik Am
http://amniey91.blogspot.com/

Anonymous said...

join sama... :)

http://ayesharamlee.blogspot.com/2011/06/giveaway-lagi-dari-bro-wacana.html

Anonymous said...

join..

http://chocolatexoxos.blogspot.com/2011/06/giveaway-lagi-dari-bro-wacana.html

LALABIELA said...

hadiah tu sangat cute..hihihi.. nak join..

http://lalabiela.blogspot.com/2011/06/giveaway-lagi-dari-bro-wacana.html

Tok Jabit said...

Cute ahh ... tak sesuai untuk orang berusia mcm saya ..hehehe .. :)

Sang Pencinta said...

Tak nak lebih.. just nak 18 SX seterusnya. tak tahan bro.. sangap melampau.. Perghh.. jagan negatif ok, tak tahan nak pecahkan perut wakawakawakawa...

http://akuakuakusangpencinta.blogspot.com/2011/06/lari-tajuk-ga-lagi-dari-bro-wacana.html

Mimie said...

join

http://pinkummi.blogspot.com/2011/06/giveaway-lagi-dari-bro-wacana.html

miss raihan said...

ok bro. i join.

http://raihan-lifeisawonder.blogspot.com/2011/06/giveaway-lagi-dari-bro-wacana.html

Unknown said...

okey! dah join..
Cute la hadiah GA ni..
Merit kat isteri bro..:)
http://cheksunnyboomboom.blogspot.com/2011/06/giveaway-lagi-dari-bro-wacana.html

salam ukhuwah semua..jempot singgah blog eza..

nurulain1011 said...

sudah join!!

http://nurulain1011.blogspot.com/2011/06/giveaway-lagi-dari-bro-wacana.html

Andrik McVean said...

hi there i have followed your blog and and i hope you can follow me back :-)..happy blogging!!!

Hakim Mahmud said...

http://lonelystarz.blogspot.com/2011/06/giveaway-lagi-dari-bro-wacana.html

luq join gak ni

Zul fattah said...

http://zulfattah.blogspot.com/2011/06/giveaway-lagi-dari-bro-wacana.html

aan jaafar said...

budak bru blaja,upah kera tlg pnjatkn..;p..thnx 4 de idea =)

http://haliluli.blogspot.com/2011/06/giveaway-lagi-dari-bro-wacana.html

♥♫♥ZaiKuLiM♥♫♥ said...

http://zaiikulim.blogspot.com/2011/06/giveaway-lagi-dari-bro-wacana_15.html

Nek Na said...

nak join gak

http://rohana37.blogspot.com/2011/06/giveaway-lagi-dari-bro-wacana_15.html

mas said...

mas join

http://mascontestgiveaway.blogspot.com/2011/06/giveaway-lagi-dari-bro-wacana.html

wawa_addien said...

Wawa join ;)

http://wawaluvaddien.blogspot.com/2011/06giveway-lagi-dari-bro-wacana.html

taufidris said...

http://taufidris.blogspot.com/2011/06/giveaway-lagi-dari-bro-wacana.html

Anonymous said...

aku laki, jadi rasanya jam lebih baik daripada patung tu...he3...

Unknown said...

menarik²...kasi join

syakila said...

http://nurnuha-syakila.blogspot.com/2011/06/giveaway-lagi-dari-bro-wacana.html

Unknown said...

saya pun nak join

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Bro..saya join!!

http://azatiesayang-contest.blogspot.com/2011/06/giveaway-lagi-dari-bro-wacana.html

miho amyra said...

followers 2550 join =)

http://littlemyrashmallowdiaries.blogspot.com/2011/06/giveaway-lagi-dari-bro-wacana.html

thanks =)

MIRA :) said...

wah GA seronok ney :)

budakkuat said...

dah join ! hehehe
http://lilostitchlife.blogspot.com/2011/06/giveaway-lagi-dari-bro-wacana.html

cik RQS said...

join jgak..=)




http://qasehsaifudin.blogspot.com/2011/06/giveaway-lagi-dari-bro-wacana.html

budakkuat said...

dah join ! =D
http://lilostitchlife.blogspot.com/2011/06/hari-nie-join-contest-dr-bro-wacana.html

Anonymous said...

adik kakok dio toooo guano gamok ari ni sihat ko?

Anonymous said...

comel sgt2 =)

Mak Lin said...

join!

http://contestdansuzlin.blogspot.com/2011/06/giveaway-lagi-dari-bro-wacana.html

hudaa.udey said...

masih sempat lagi.. hudaa join !

http://addicttogiveawaycontest.blogspot.com/2011/06/giveaway-lagi-dari-bro-wacana.html

FarhanahAdzlan said...

saya join..=)

http://farhanahadzlan06.blogspot.com/2011/06/giveaway-lagi-dari-bro-wacana.html

alyafify said...

sy join !;)

http://alyafify.blogspot.com/2011/06/giveaway-lagi-dari-bro-wacana.html

tq;)

Anonymous said...

aku suka kalau ko boleh memberikan kisah2 terbaru hazama af9.....