Friday, May 27, 2011

18 SX | Ibu Hamil dan Lelaki Hamil?

Seorang lelaki yang badannya gemuk naik keretapi. Penumpang pada ketika itu sangat penuh maka lelaki gemuk itu terpaksa berdiri. Tiba-tibe die berasa ada yang menghimpitnya lalu lelaki itu pun melihat ke belakang. Ada seorang ibu hamil sedang berdiri. Melihat wanita hamil itu maka lelaki gemuk itu bertanya…

Lelaki Gemuk :Hai, akak mengandung ek?

Ibu Hamil :
Takdelah! Buncit je nih....Sudah tahu tanya lagi. (kata wanita itu yang kesal dengan cara lelaki tersebut bertanya).

Lelaki Gemuk : Dalam tu ada baby ek?

Ibu Hamil :
Ya lah! (dengan nada bengang lalu dia pula bertanya), Encik pun mengandung ke?

Lelaki Gemuk :
Ya! Ha ha ha....Kasar soalan tu kak...
.
Ibu Hamil : (kerana berasa jawapan lelaki itu tidak sopan, die tanya lagi), Dalam tu ada baby ker?

Lelaki Gemuk :
Amboi soalan... balas nampak... Bukan baby ni kak..tapi anak gajah! Hahahaa!! (Puas hati!]

Ibu Hamil : (Terkejut, lalu ketawa juga) Ha ha ha ha....(Terhenti jap...sambung ketawa lagi sampai
menangis).. Ha ha ha....haaaaaahahahaha

Lelaki Gemuk :(Pelik dengan gelagat ibu hamil tu...) Kenapa ketawa sampai takde kesopanan tu kak oit... Segan pulak rasanya....

Ibu Hamil : Anak gajah rupenyer.....he he.... patutlah belalainya terkeluar. (sambil menunjukkan seluar lelaki yang lupa dikancing)

Lelaki Gemuk: (Dengan muka selamba yang dah bertukar jadi merah menyala...menarik zipnya laju-laju... tapi....TIba-tiba si lelaki ni menjerit)
ATOOOOOOOIIIIIII!!!!!!!!! TERKEPIT!!!!

Ibu Hamil: Haaaaaahahahaha... Padan Muka!! Ha ha ha ha...... Fuuuh fuuuuh..... Kontrol... kontrol... silap-silap boleh lahir anak aku nih.... fuuuuuuuh..... Hehehehehe hahahahaa

Orang dalam train.....satu gerabak tergelak......hahahaha

Moral: Jaga budi bahasa derr....

20 comments:

sergeant keroro said...

hahaha XD

Moumo said...

sengal gilerk

senyumSOYA said...

adei!! sakit perot org dlm keretapi tu..heheh

emeera asnary said...

kan x ke sengal kat situ? haha xP

Syuhadah Razali said...

haha..leh than..haha

Lieyda said...

wakakaka.pecah perut.haha

Aku Ibu Muda said...

haa...hamik kau!

☼ r A t U ● t U r Q u o i S e ☼ said...

Padan muke tersepit!! buwerkkkss!!

Fatimah Zahra' said...

ahahhaa.. tak bleh blaa soalan encik gemuk tu. puan yang mengandung pun nak layan buat apa??

Cik Arda :D said...

hahahahaa....xleh blah!! belalai kuar? kahkahkah

♥Mrs.Eady♥ said...

hahahahahahhaaaa...haduiiii :)

mas saari said...

hahahahahaha...

sambung lagi!

hahahahahahaaaa...penatlah, sat nak sambung gelak lagi!


hahahahahahahahha....

zuwaidah said...

adoiiii tergelak besar kat ofis nih...udah ler kak zu kuat gelak..satu ofis leh dengar..hishhhhh malukkkkkkk

cik_nini said...

sengal gila mamat tuh. terkepit plak. haahaa

Budak Botak said...

apa nie? x paham... ha3...

Qutiq Ishanee said...

haha lawak lawak :)

::blog anak jawer:: said...

nasib baik dy tak jawab anak zirafah...ops...hehehe

zarulfarhana said...

kah...kah...kah...xthn nk trgelak...
lawak toi la...

Mira Zali said...

mmg lawak.. adoohai.. ^_^

HASNORWANI ... said...

hahaha...biasa terjadi terburu2 itu menghilang kan separuh kecerdikan dan kerasionalan..hehe...

Ping your blog