Monday, May 16, 2011

Special Entri : Meimei Clothing dan Webpack

Hari ni special entri untuk sponsor terbaru blog Wacanaku... Dua iklan terbaru yang sudi menempah iklan di blog Wacanaku nie..... Meimei Clothing dan juger Webpack.... Lokasi iklannya di sini....


Meimei Clothing - Menjual pakaian, tudung jaket dan sebagainya.... Yang terbaru....adalah tudung. Sesuai untuk semua golongan remaja ataupun dewasa..... Inilah penerangan yang ada di fanpage facebook nyer.... Aku copy jer...:)

"We believe that lifestyle products should be high quality, but also affordable. To meet this need, We intends to offer quality products at affordable prices. Customers should be able to find the lifestyle items that best fit their unique needs. At Meimei Clothing, you get to express your style in every aspect of your lifestyle."

Webpack - Menawarkan shopping cart untuk korang.... aku pun tak berapa pasti pasal shopping cart nie... tapi aku rasa untuk peniaga-peniaga online... Ni sedikit maklumat aku copy dari website nyer....

"Kami menawarkan pakej laman web shopping cart yang berkualiti dengan harga yang berpatutan dan mampu dimiliki semua. Kenapa tunggu lagi, jika anda boleh dapatkannya sekarang!!"

Jika ada lagi yang berminat....boleh la ke page aku di SINI tentang bayaran iklan.... Sekarang masih lagi di harga yang murah.... Bila UV aku meningkat ke satu tahap yang aku rasa perlu dinaikkan harganya... aku akan upkan harga.... Sekarang..... around 1000 UV sehari....:)

 P/S: Wacana Guru Berjasa sedang berlangsung.....Khas untuk bagi ucapan kepada cikgu tersayang korang...  sampai tengah malam nie....klik SINI

2 comments:

Cikwani said...

nk iklan diri sndiri untuk carik jodoh leh tak? hihihi.. gurau2... ;)

puanbee said...

tahniah2 hee