Saturday, May 28, 2011

Maharaja Lawak Minggu 9 | Ranking Bro Wacana

Fuuhh.....hampir terputus urat perut aku tergelak dengan video terbaru depa nih.... Dengan ketiadaan Amir..(Ha ha ha) Memang tak potong mood aku nak gelak dah..... Sekarang ni aku bagi ikut ranking dari aku untuk korang......

1- JAMBU


2- JOZAN


3- SEPAH


4- R2


5- NABIL


6- BALAS


Itu ranking aku.....kalau ade sesape yang tak setuju..... Bagi la sebab yer... aku susun mengikut ketegangan perut aku selepas tengok video depa jer.... :)

5 comments:

udin said...

boleh tuju lagu??? hehehe.. jambu mmg terbaek bro..

sergeant keroro said...

hahaha,setuju dengan bro wacana punye rank!

jambu terbaik 2,3 minggu ni. saingan jozan.

harrazdani said...

jozan lagi terbaik.....:-)

mcm ni lah said...

uwaaaaaaa nangis tanda suka

Kak Aya said...

saya suka sepah selalunya tapi minggu ke 9 belum tengok sebab tertidur, kena tunggu ulangan petang ni.

Ping your blog