Monday, May 23, 2011

Dari Nilai Ke Subang | Jalan-Jalan Bersama Bro Wacana

Pada hari Ahad iaitu semalam.... aku masih lagi tak sempat nak mengadap blog aku... Sebab family aku mengajak pegi ke Nilai dan ke Subang.... Satu ekspidisi sehari suntuk untuk aku bawak kete......Rase dah macam join rally Dhaka dah nih...ha ha ha.

Disebabkan jarang bersama.....kitorang buat plan nak pegi berkelah dulu sebelum pegi ke Nilai... Dalam duk siapkan masakan tu.... aku sempat la buat update entri pantas pasal cara-cara nak elak disimbah asid tu... :) Pasal Wacana haritu... aku tak sempat lagi nak umumkan sape yang menang....insya Allah esok aku akan umumkan..... Sabar yer.....family matters nih....:)

Kitorang pegi berkelah di sebuah tasik di Seremban 2...aku dah tak hingat ape name tasik tu.... tapi popular jugak la bab-bab nak bagi makanan kat ikan....sebab ikan banyak kat situ.... Kitorang pegi berkelah kat situ....memang bes.....sebab dapat bersama dengan keluarga....dan melayan angin sepoi-sepoi bahasa sambil bagi roti kering kat ikan.... 

Dari situ....pegi ke Nilai 3....saje-saje...sebab kakak ipar aku nak beli ape tah...aku jadi penunjuak arah jer....hihihi..... lama jugak la bermandi hujan di situ.... sebab sampai je kat sane...hujan lebat giler... Aku pun dah stat sakit kepala nih sebab kene hujan tadi..... -_-"

Dari Nilai 3....pegi pulak ke Subang.....pegi rumah saudara mara kat situ.... Lepak kat situ sampai la pukul 11.00 malam... Duk situ....walaupun tak leh update blog...tapi sekurang-kurang nya dapat la topik-topik untuk entri akan datang..... Dalam pukul 12.00 mlm barulah aku dapat bukak pc ni balik..... 

Sori la yer..... Wacana tak sempat di update lagi... Sekarang baru nak bace komen-komen dari kawan-kawan.... Sori sesangat..... Aku akan cuba mengumumkan secepat mungkin sape yang akan direview tu......:)

1 comment:

zacky786 said...

waa..best..yer jln2.. :D