Friday, May 27, 2011

Himpunan Sejuta Belia 2011 | Tentatif Acara | 27 Mei - 29 Mei 2011

Di Putrajaya, sekarang ada himpunan sejuta belia.....Kalau tak silap hari ni jugak ada Jom Heboh di Putrajaya... Hari ni start.....Sesape yang ada masa terluang dan kelapangan, sila la datang ke Putrajaya nie... Banyak acara dan benda menarik menanti korang semua.... Hari Belia diadakan di Presint 2....atau lebih tepatnya...tapak lapang untuk Bazar Ramadhan tu.....
Aku mungkin pegi jugak kot.....hari Sabtu aku pegi sana.... esok la tu.... Kalau ada yang pegi jugak, boleh la bereunion kat sana pulak.... Sambil menghiburkan diri di sana..... Ni aku sediakan tentatif acara untuk korang semua.... Sila la tengok.....:)

2 comments:

mcm ni lah said...

tak dapek la join,. dok ghumah ajo

Aku Ibu Muda said...

memang plan nak pergi, nak terjah Lorong Seni kat Kementerian Belia & Sukan

IKLAN BERBAYAR

IKLAN BERBAYAR
Berminat? Terus wassap ke: 011-14957785