Thursday, May 26, 2011

Kembar Ben Ashaari | Pembuktian

Ramai yang tertanya-tanya siapakah kembar Ben Ashaari... Mungkin ada yang dah tau....Tapi tak tau sebab kenapa..... Jadi di entri ni aku akan reveal kenapa dan siapakah si kembar itu....

Akulah kembar Ben Ashaari.... Tak percaya? Laaaa......betul la..... Tak tipu la.... tipu sikit-sikit jer.... Tapi betul....aku lah kembar yang diperkatakan tu..... Tak caye jugak? Ok.....aku bagi bukti...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~
~~~~~~
~~~~
~~
~
~~
~~~
~~~~~~
~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Tengok.....aku tak tipu kan? Gaya berdiri pun dah sama..... he he he...

Punca sebenar pasal kembar nie sebab pasal cara penulisan entri... aku pun tak perasan sebelum nie... tapi selepas dibagitau kawan blogger yang lain....akhirnya aku akui juger dengan terpaksa...he he he.

Aku pernah kupas persamaan tu di entri INI dan INI. Korang boleh tengok kalau rasa curious dan tertanya-tanya....hihi. Kali ni aku bagi bukti gambor pulak....ha ha ha....

9 comments:

Dalila said...

haha..kna update entri setiap jam la..haha

Ujang9897 said...

muntah kelabu

Munna said...

eh tu gmbr btul PW eh?? hehe...bru nmpk muka haaa....

mas saari said...

sama tapi tak serupa...hehehehe

lalink7 said...

kene main besi niee..terus jadi adik bro ben..hehee

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

posing sebijik sama =)

.m y z. said...

hakhak. adehh tak tahan tgok persamaan yang ni.

mynameismy said...

erk..-.-'

Eera Shera said...

posing tu nampak sama.haha

IKLAN BERBAYAR

IKLAN BERBAYAR
Berminat? Terus wassap ke: 011-14957785