Sunday, May 15, 2011

Followerku Yang Bertuah..

Semalam...walaupun blogspot ada masalah...aku tetap bukak blog... sempat la bace-bace maner-maner blog yang sempat update kan.... yang tetibe takde entri terbaru pun ader....termasuk blog aku...ada dua entri takde recovery lagi setakat nih... yang dah ade balik selepas hilang pun ada kesannya.... habis ilang komen kat entri tu... termasuk komen-komen di entri Wacana Aku Nak Kahwin tu.... Jadi...yang mana dah buat entri pasal Wacana aku....mintak tolong supaya letak balik URL korang..... Haritu tak sempat nak menjelajah....

Yang baru nak join pun ok...sebab aku bukak balik Wacana tu... Join suka-suka jer.... pasal hantaran impian korang.... Sape nak join... klik la SINI... Okeh... aku ada pilih follower yang bertuah... semalam aku sempat printscreen... dalam kekecewaan tak leh update pun....sempat perhatikan follower nih.... Dan akhirnya muncul jugak dalam konflik blogspot...


Follower ni aku pilih sebab angka tu.... 2222. Aku memang niat dah....sape dapat ... aku buat entri khas untuk dia.... Sila la terjah follower aku yang bertuah ini di SINI

Keep blogging and selamat berkenalan okay! :)

8 comments:

Budak Botak said...

Ala, Bdk Botak x bertuah lak...

Entry terbaru -> Lambang Salib Pada Logo Monster Energy... (",)

no_answer said...

wahniah !

iz baru dapat follower ke 500 ! weee :P

Abang Long said...

Salam...memang ralat juga bila Blogger down dan entry selepas 11 May semuanya hilang termasuklah komen2 dari rakan2 blogger. Inilah risikonya utk berblogging guna platform percuma

Unknown said...

alala..aku x bertuah..
sbb aku masih muda...
jadi aku nk jadi follower yang bermuda.. ble x pw..

aizamia3 said...

bukan tak bertuah tapi dah jadi followers sebelum wujudnya angka itu.. ;)

myzziema said...

wah bestnya kalau dpt jd follower bertuah ;)

tim_fs said...
This comment has been removed by the author.
tim_fs said...

tq PW sbb pilih mama sbg folower btuah..susah susah jer..tq again..