Thursday, May 12, 2011

GULA-GULA Best la...Kenapa Nak Kutuk...

Betul.....best la.... kemanisan..... dan rupa bentuk memang tak leh nak lawan..... betul lah... Aku bercakap dalam erti kata nak membela nasib gula-gula nih.... kesian la kat gula-gula nie....asyik kene kutuk jer...

Kumpulan Gula-Gula

Ramai orang suka gula-gula nie......aku tau.....tapi tak berani bersuara jer.... kamon la... Bersuara la kan.... kita kena berpijak di bumi yang nyata.... jangan takut hendak bersuara jika kita di pihak yang benar..... he he he


Tapi bukan gula-gula yang kat atas tu la derr.....Kalau ada yang rasa aku nak sokong kumpulan gula-gula tu... memang silap la... aku tak sokong depa...aku sokong gula-gula nie..

Gula-gula ni yang bes..

Tara!! Kan dah kata....kemanisannya...rupa bentuk nya...memang sedap dikemam dan dikunyah... tapi kurang kan pengambilan okeh....nanti kena kencing manis.. Kepada adik-adik...dari nak tiru kumpulan gula-gula yang ala-ala K-Pop tu kan... baik adik minat je K-Pop terus... tak pun buat la kumpulan ala-ala Solehah dulu tu... kan bagus..... Ada jugak la lagu-lagu yang nak di pasang di tadika ataupun sekolah rendah kan....he he he

Adat yang baik...kekalkan.... jangan nak diubah nak tiru orang semata-mata kejar populariti... kesenangan dunia nie takkan kekal....lagi-lagi sekarang ni... aku terbaca akan trend music sekarang menghala ke arah penyembahan satanisme...jangan kita tiru ke arah tu la pulak kan... pastu tubuh kumpulan Cokelat Celup pulak... :D

P/S: Nak meniru pun agak-agak la kan....Biar sesuai dengan agama kita

20 comments:

cik Ida said...

setuju!!!

Adibah Ishak said...

suka gula-gula yg REAL punya..sedap2..hehe

mas saari said...

Mas suka gula-gula bukan kumpulan gula-gula!

meluat je tgk diaorang tu..

iLa suHaiLa said...

AGAK2 NYE DA KEKERINGAN IDEA KOT..(^^,)

nurkaloi said...

xtlly kaloi tak kisah pun dye nk wat cam org korea
tp ade kowt pkaian yang nmpak style tp tutup aurat

pkaian depa melampau sgt laa kowt

mcm ni lah said...

ngah sakit gigi,. takleh makan gule gule,. adoiiyaiiii

Elle Elyssa said...

tetiba rasa nak makan gula2

CutieIntan said...

makan gula-gla banyak sangat tak boleh nanti leh kena diabetes

Srikandi Bonda said...

nikmati la gula-gula ketika mengantuk.. hehehe.. ^_^

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

hehehehehe.. ingatkan tadi wacana number one fan diorang hehehe

CikAizA said...

gula2 ni asal mana??? x tahu pun wujud kumpulan ni..

☼ r A t U ● t U r Q u o i S e ☼ said...

cehh!! terkene!! ouh saye shuke gule2 awan9 tersebut .... muah muah kat gule2 awan9~

Jahidih Saili said...

Assalamualaikum..
ingatkan pw ni peminat n0.1 dorang..

sbnrnya best jg lagu drg ni, tp bila trgt lagu tu kepunyaan gula2..

betullah..penyanyi mempengaruhi populariti sesebuah lagu..

Budak Botak said...

He3, gula2 mmg sedap dimakan ketika boring...

aizamia3 said...

nak tiru gaya K-Pop tu buat apa.. banyak lagi budaya negara kita yang boleh kita ikut.. lagi baik dan sopan lagi..

psstt: kalau dorang ni pakai baju kurung mesti comel kan..

..... said...

kump gula2???macam gula2 yg tak dibalut plastik jer.....

cik azeya said...

saye suke gula2 hacks tu. huhu

BudakBosan said...

http://rinashaari.blogspot.com/2011/04/sweets-malaysia-k-pop-eeuuuuww.html


kite pun ade entry pasal ni..memang annoying la.hahaha

Izamir Ridzwan said...

nak kutuk sebab dia x tutup auraat je

mamawana said...

Loh, jgn wat petnah. Suka gula2 kat bawah tu tapi tak suka amik banyak sebab wajahku dah cukup manis tak perlu gula gula.

Gambar posing kumpulan gula gula kat atas tu rasanya... ramai datuk datuk yg suka. Maaf tok...cucu tumpang lalu. ihiiiks.

IKLAN BERBAYAR

IKLAN BERBAYAR
Berminat? Terus wassap ke: 011-14957785