Friday, May 20, 2011

Pengakuan Lelaki | Kawasan Selalu Di Skodeng

He he he... ni mesti ramai lelaki yang marah kat aku nih... Susah la sikit depa nak usha nanti.... Ala.... benda-benda ni takkan berlaku kalau si pempuan tutup aurat kan.... Jadi....dengan ini.... terbongkar la kawasan-kawasan yang selalu di skodeng itu......:D

Kawasan dada - Nak aku bagitau lebih tepat lagi ker? Ada yang angguk-angguk tu.......GATAI....ha ha. Paham-paham la ek..... kuih pau la gamaknyer.... Ni takkan terjadi kalau si gadis tu pakai baju yang longgar-longgar dan pakai tudung yang tutup kawasan dada..... Mesti ramai lelaki gatal yang menangis kalau korang pakai baju macam tu....hihihi

Kawasan Punggung - Terbeliak mata oit..... kene pulak si gadis tu pakai seluar ketat... legging pulak tu..... Komfem la lelaki gatal ni akan tengok sepuas-puasnyer.... Meleleh air liur tuu... Hah? Aper? Lelaki tu takde keje? Laaa....sape suruh tayang.... kene pulak yang jalan tergolek-golek.... Dah tau badan tu cantik.... pakaila baju yang longgar dan sesuai.... Ke rasa rugi tak tayang...huhu

Kawasan Peha dan Betis - Ni kalau ada yang pakai skirt pendek atau pakai legging... Kene pulak legging tu terkoyak sikit kat.......Oit!! Oit!! Jangan berimaginasi lebih okeh..... Sampai terkeluar bijik mate si lelaki gatai nih.... Laaa......biar le depa tengok puas-puas.... sebab ada orang bagi kan.....**larik!!**

Kawasan Mana Lagi yer..... hmmm.... tah la...tanya la lelaki gatai sendiri.... ala....bukannya susah pun....tanye je pakwe korang tu.... Kalau korang selalu tayang....mesti dia selalu tengok....kan...kan.... Ahaks.... Kepada golongan lelaki yang gatai nak skodeng..... jangan lepaskan peluang anda....ha ha ha ha. Tak..tak.... gurau jer.... Jangan la skodeng oit...tak baik.... Tau la ade orang bagi...tapi cuba la tahan jangan tengok....:)

21 comments:

^mISz MatAHarIEy^ said...

i like it.. yerp..
but what if pakai baju kurung with tudung yang tutup dada...
tp still dikategorikan seksi?
apa kata next entry buat cm tu lak..
nk tau dr sudut pandangan seorang lelaki.. :)

^^eKaTiKaH^^ said...

sye setuju..memang gatai lelaki zaman skunk nie..nak kene korek biji mate bru tau nnt..haha..=P

anismelon said...

setuju yg nie..umah sewa anis selalu diskodeng..gatal sungguh lakii nie..kalo lam umah pon kene skodeng ape cer..xkn lam umh pon kene pakai litup litup..haru..

[k]o{q}i[n] said...

nafsu xkn timbul kalo xde godaan... memang lumrah lelaki suka bnd mcm tu.. kalo pompuan pun sama, x tersembul mata kalo tgk lelaki bogel..?? lgi2 kalo yg bdn lawa..

yatie Awang said...

hahah...macam-macam PW

ArulchelseA said...

hahaha....cuak kdg2 tgok...

Nurul syahirah (-_-) said...

hahahahaha....

forever love said...

jangan salah kan laki je.. perempuan pun salah.. sebab die yg suruh laki tengok

cpahniza said...

kwn aku lelaki ckp pkai baju kurung lg nmpak sexy even longgar...mayb sbb nmpak keayuan tu terserlah kot..manis ja kn...

Cikgu Suraya said...

betul2....nak tahu tak, lau pempuan depa skodeng laki bahagian mane?
jeng..jeng..jeng..

BRO_MONDAY said...

bro wacana : setuju ngan semua di atas...koh koh koh ada betul nya jugak, kalo x ditunjuk, x de lah kami oram lelaki nak skodeng...kadang² tu sampai naik malu pulak rasa, situasi tengah lepak minum kat mamak, pastu melintas soram gadis seksi bukan main...melayu...adehhh~ kompom kite x kan lepas kan peluang tengok...koh koh koh

lalink7 said...

kata mata pun dia pandang gak..nak2 yang playboy tue..pantang nampak yg cantek nak kenyit mata..hohooh

Ujang9897 said...

bestnya kawin...hahahahah

kena kot entri kita ni..hee

http://azfar9897.blogspot.com/2011/05/saya-suka-tengok-cerita-lucahblueporno.html

budak kampung said...

pengakuan jujur:aku selalu skodeng tang dada keh3

Miss Eyda said...

hahahahahaha! sapa suruh tayang, memang la lelaki tgk. free kan. :p

NURUL NATASYA AMIR said...

Haha dengar ye wahai kaum hawa.Tengs 4 ur info !

amal_fc1303 said...

motif entry di buat untuk lelaki ke utk perempuan nie. hahaha

Cik RoSs said...

hahhahhaaa...lelaki gatai je ke?
bukan semua lelaki ke yang buat macam tu??huhuhuuhu

::Mastura Zakaria:: said...

hehhee...ramai pompuan yang masih takda kesedaran..bila diteguq, cakap jaga tepi kain orang....susah nak berdakwah..

mynameismy said...

dem... imaginasi org2 yg dah kawen nih macam2... grrr...;D

Faez Rusni said...

rasa malu je nak tengok..diowng yang tunjuk lbey2..huh~

Ping your blog