Saturday, May 21, 2011

Blogger Tangkap Seekor Lembu Hanya Dengan Tangan Kosong!!

Wacana terbaru sedang berlangsung sehingga tengah malam ni... Sape berminat sila klik SINI. memang menarik dan tertarik la Wacana nih....ada hadiah! :)

Ni memang berita tergempar abad ni kot.... ada seorang blogger nie... dia mampu tangkap seekor lembu hanya dengan tangan kosong!! Wa tak tipu woo... Dia siap peluk lagi lembu tu.. Sampai Tak bergerak....

Blogger ni sememangnya terkenal dengan sifat beraninyer.... aku kenal sangat blogger nie.... memang selalu jumpa la....tapi tak sangka yang dia ni blogger..... Blog dia pun boleh tahan la.... Ok....ni gambar blogger tu


Cam tak saper? Tak cam? ye la....sebab tu gambar aku cedok dari Google.... aku pun tak tau...he he he... Gambar yang sebenarnya ada di bawah nie...... sila scroll......

~~~~~~~~~

~~~~~~

~~~~

~~~
~~
~
~
~
~
~


Ni la dier....he he he. Tengok! Lembu tu tak bergerak tu......hihihi.... Takde keje lepas beli coklat Beryl's....huhuhuhu. Aku buat entri ni suka-suka jer.... Dan jugak sebagai klue untuk WACANA yang sedang berlangsung tu..... Senang jer tu.....:)

5 comments:

Srikandi Bonda said...

hehehe.. cayalah bro! stp entry ada je mksud tersirat tu. thanks for clue ! ^__^

senyumSOYA said...

clue untk teka sape bro ek? hihihi...
jgn biarkn hidup anda dselubungi misteri..hihihi

yatie Awang said...

haha...dah agak dah...suspen je...

Siti Aziz said...

seram seram...T.T hahahahaha [klue ek...] hahahaha

risa said...

mak aihhh fensan tengok lembu diatas nunnnnn