Saturday, May 14, 2011

Hantaran Idaman dan Kenangan Bloggers...

Ini la hasilnya dari Wacana Aku Nak Kahwin Bersama Bro Wacana yang masih lagi berlangsung sehingga tengah malam esok.... Aku bagi dulu blogger yang dah join Wacana aku nih..... Ada yang dah kahwin....ada yang akan kahwin.... ada yang saje-saje join.... bes aper sambil-sambil mengisi hujung minggu masing-masing nih.... Cer bace hantaran-hantaran kenangan (bagi yang dah kahwin) dan idaman (Bagi yang belum) mereka....:)
  1. http://gincomerahjambu.blogspot.com/2011/05/wacana-aku-nak-kawin-bersama-bro-wacana.html
  2. http://gadiskutersayang.blogspot.com/2011/05/wacana-aku-nak-kahwin-bersama-bro.html
  3. http://masikarfan.blogspot.com/2011/05/wacana-aku-nak-kahwin-bersama-bro.html
  4. http://nusha1706.blogspot.com/2011/05/wacana-aku-nak-kahwin-bersama-bro.html
  5. http://aiedasyid.blogspot.com/2011/05/wacana-aieda-nak-kahwin-bersama-bro.html
  6. http://uptown-lady.blogspot.com/2011/05/wacana-aku-nak-kahwin-bersama-bro.html
  7. http://gadiskutersayang.blogspot.com/2011/05/wacana-aku-nak-kahwin-bersama-bro.html
Sesape yang dah join dulu....sila hantar balik link URL korang ok.... Blogspot dah menghilangkan link-link anda.... maka aku terpaksa memintanya kembali..... Kepada yang nak join.....boleh la ke link INI. Bes wacana nih... mane la tau kot-kot boypren/gurlfren korang sedang membacanya dan mengumpul bajet untuk itu.....he he he

4 comments:

Nurul syahirah (-_-) said...

bf pon x der... hahaha

Azlan Hasan said...

nurl xde bf pun leh wt entry..mana tau lepas tgk entry tu ade yang mengofer jadi BF...btul x bro PW..hehe..

Regards,
-Strider-

Munna said...

wah munnafendy punya entry sampai dua PW? support lebih ni...hehehe link no 2 dan 7....^^

mas saari said...

thanks...