Tuesday, May 24, 2011

SEGMEN DRAMA KREATIF BLOGGER BERSAMA BEN ASHAARI

Nak join klik je SINI
Aku nak watak.....tak kisah la watak ape-ape pun....dah kata versatile.... Bagi Capten Jack Sparrow pun ok la kan....ha ha ha. Kalau Fast n Furious tu..... Bagi watak mane-mane pun ok..... Nur Kasih.......aku tak sure....sebab tak tengok lagi.....hihi.

Kenapa perlu pilih aku? Sebab aku ni tak kisah pun korang nak ambik aku berlakon apa-apa pun.... jangan citer lucah dah la.... Choy nanti....he he he.. Tapi aku bersedia berlakon untuk ketiga-tiga filem nih.... Dah prepare dah..... Pick me! Pick me! Pick me! [Siap angkat tangan dua-dua belah nih]

7 comments:

Hishyamuddin said...

cerita doraemon? power rangers ke..hehehe

Aida Omar said...

haha..watak shin chan tak mau?

cacing said...

bro wacana nak jadi pelakon ke? kalah farid kamil mcm ni...

Areliff said...

Mintak kebenaran gune name ye hik3 sekian..:)

Areliff said...

Mintak kebenaran gune name ye hik3 sekian..:)

Izzat Nazmi Saiful Bahri said...

watak bro ada kt dalam filem FAST 5 arahan den... heee ~

::Mastura Zakaria:: said...

bro wacana terpanggil sesi lakonan filem terbaru..


http://masturazakaria.blogspot.com/2011/05/segmen-filem-kreatif-aku-bersama-ben.html