Saturday, May 14, 2011

Kes Simbah Asid | Mangsa Adalah Gadis dan Wanita Cantik

Sekarang ni banyak kita dengar tentang isu pasal simbah asid di sekitar Kuala Lumpur. Dikatakan orang yang membuatnya adalah seorang india yang menaiki motosikal. Modus operandinya adalah dengan mencari gadis-gadis atau wanita yang dikatakan cantik dan bergaya.. dan akan disimbah asid jika ada peluang terbuka...

Kes terbaru hari tu berlaku ke atas seorang perempuan yang menaiki kereta.... Dia disimbah selepas membuka tingkap keretanya! Nampaknya si mangsa sudah diperhatikan sebelum disimbah... Berhati-hatilah wanita sekalian. Inilah muka suspek yang menyimbah asid di sekitar Kuala Lumpur 


Dikatakan kawasan panas yang sudah berlaku kes simbah asid ini adalah di sekitar Brickfield, Jalan Pudu, Jalan Kia Peng, Jalan Tun Sambathan, Taman Bandaraya, The Mall dan Titiwangsa. Diharap wanita sekalian lebih berhati-hati di kawasan berkenaan.

Asid ni menghakis.... Bukan sahaja akan mencacatkan permukaan luarnya....malah jika terkena kulit...akan mencacatkan urat saraf di sekitar kawan yang terkena tu.... Kesannya sangat dalam dan mungkin akan ada kesan sampingan lain selain kecacatan kulit. Berhati-hatilah..

P/S: Wacana Aku Nak Kahwin masih lagi berjalan, nak join klik la SINI

9 comments:

ejulz said...

gila ke ape mamat ni?

Jangan lupa terjah n komen k.. :) "Jalan2 di Melaka "

Sharif Dez said...

Semoga orang gila ini cepat ditangkap. Tak perlu lagi ada orang yang tak bersalah menjadi mangsa seterusnya.

Reen Rostarizam said...

seram lah tak berani dah nak keluar rumah =.=ll dah lah area rumah dan tempt lepak jugak ni

Khairil said...

perbuatan khianatoleh orang yang tak normal...harus lebih berhati-hati...

kom baca http://maidaribendang.blogspot.com/2011/05/wajib-baca-si-pengkhianat-yang-celaka.html

sYafIk-wAy said...

mamat ni dulu ada awek cun , tapi sebab awek dya tak nak kan dye , awek dye tuh ngan gila nya simbah asid kat mukanya sendiri . so gadis tuh mati . lelaki tuh jadi bengong terus wat kan org lain yg lawa2.

ABU said...

harap dia ni mati kena langgar lori..taupun KTM..vanish terus..
kecik2 tak nak mati..
damm menyusah kan orang lain je..sampah..

*eik!! tetiba emo..:D

NadiRah said...

ambik yang cun je??
kesian yang cun..teruk tol!!!

Budak Botak said...

adeiiiii, kalo kena mata buta terus...

Entry terbaru -> Lambang Salib Pada Logo Monster Energy... (",)

no_answer said...

ambui , habes semua bf lari . wakakaka

IKLAN BERBAYAR

IKLAN BERBAYAR
Berminat? Terus wassap ke: 011-14957785