Sunday, May 29, 2011

Manchester United Kena Lagi...

Demam final Champion League masih tak habis lagi kot..... Sesape yang minat Barcelona..masih lagi dalam keadaan hepi dan tersenyum gumbira la kan..... Fan Man Utd.....bersedih dan kecewa.. Rilek la.... Masuk final tu dikira ok la tu.....he he he

Tapi aku tak nak bincang pasal bola kat sini..... aku nak cakap pasal donut....ha ha ha... Apa kaitan donut dengan Barca dan Man Utd? Sile la tengok nih.....

Ada orang sent gambar nie dalam FB aku..

Saje-saje nak mengusik peminat Man Utd kat luar tuu.....giyahahaha..... Jangan marah aaar.....:)

5 comments:

solomolo said...

macamane M.u bole kalah ye ???
tetap sokong M.U.

tomato said...

grrr geram MU kalah .. haha

mas saari said...

sian MU...
cayalah Barca!!

msredcheesecake said...

Mr pw,
Msred akan makan donut tu bhg mu je...haha....biar dia ilang dr mukabumi ni....

aizamia3 said...

fuh.. nasib baik malam tu hubby lupa nak bagitau ada game tu.. kalau tak harus aku kena bagi hubby habuan sebab aku kalah.. hikhikhik.. sokong MU, kalahpun kalahlah..


psstt: maksud tersirat disebalik gambar donut itu <--- silalah gigit donut dari tumbuk orang sebab kelab yang anda sokong kalah..