Wednesday, May 18, 2011

Pasukan Bola sepak Kelantan Dapat Stadium Baru

AKu baru terdengar berita di TV3 tadi... mengatakan bahawa pasukan bola sepak Kelantan, The Red Warriors akan mendapat stadium baru! Ha ha ha.... Nama Stadium itu akan dinamakan Stadium Red Warriors...
Dikatakan stadium yang bakal dibina itu berkemampuan untum menampung jumlah penonton seramai 40,000 orang. Kira ok la kan dengan bajet yang tak seberapa tu.... Stadium itu akan dibina di atas tanah seluas lebih kurang 50 hektar... Kalau tak salah dengar....di Bukit Merbau, Pasir Puteh.

Ni lagi satu kejutan....sebab tempat tu dekat dengan rumah aku!! He he he... Dekat dengan sekolah lama aku dulu.... Dalam 5 minit jer... Kira nanti senang la aku nak pegi stadium....muahaha... Sekarang..kelulusan kerajaan negeri dah dapat....cuma masih mencari tender dari mana-mana syarikat yang sudi membina stadium yang akan menjadi sejarah baru buat pasukan bola sepak Kelantan....

6 comments:

Srikandi Bonda said...

Alhamdulillah.. ^__^

harrazdani said...

alhamdulillah ....harap diberi kepada kontraktor yang berwibawa...takut jadi cam jambatan sultan yahya petra...masih dlm pembinaan dah delay hampir setahun.

Kisah Mawe said...

makin mantop la lepah ni..

Rozuan Ismail said...

x sabar nak tunggu stadium tuh.mesti canggih =)

zonfoe said...

terbaik lah..tp, jauh dr KB...~

aizamia3 said...

biarlah pembinaan mengikut spec. yang telah ditetapkan.. takdelah huru-hara nanti.. dan biarlah mesra alam..

IKLAN BERBAYAR

IKLAN BERBAYAR
Berminat? Terus wassap ke: 011-14957785