Tuesday, May 31, 2011

Penat | Pening | Pitam

Penat oit.....penat giler hari nie..... sebab aku hari menguruskan bisnes yang baru dilancarkan dua minggu lepas...ha ha ha. Bisnes isteri aku....tapi jadi driver jer... Ulang alik ke sana ke mari sebab nak amik stok penjualan....Ops.....terlepas sudaaa....he he he.

Itu pasal penat...... pasal pening pulak.....aku tak pandai nak buat entri guna hanset Samsung Wave II aku..... Tajuk je menjadik....entrinyer tak boleh tulis! Sape tau ek......Aku tak tau nih....dah puas aku cuba tekan-tekan....tapi tak dapat gak.....Sape-sape yang tau....mintak tolong nih.... Ingat nak buat entri dari hanset jer nanti mase kat kampung.......haih....

Pitam ni...... sebab penat sangat dan pening kepala pasal nak buat entri dari hanset..... Biler dua tu bersatu.....rasa macam nak pitam dah nih..... Nasib baik sempat sampai umah....dan sempat tulis entri nih... He he he...... Ok lah.....nak berehat jap.....

4 comments:

shopping2u said...

bisnes apa tu?cam best je bunyi :)

pwincess Lov3y dOv3y said...

haha.biase la baru2 lagi bisnes nyer.mmg penat skit la.

mas saari said...

penat pun sempak lagi update tu! hehehee

solomolo said...

betul tu Kak Mas...
sempat berupdate lagi tu...