Tuesday, May 31, 2011

AKU KATA TAK NAK , TAK NAK LAA !

Nak join klik SINI
Kenapa aku tak merokok....
  1. Sebab aku tak kaya, so aku tak nak membazir hisap rokok...
  2. Aku nak jaga kesihatan aku, kesihatan wife aku, dan semua ahli keluarga aku..Tak nak tanggung dosa sebab aku takut keluarga aku mati berpunca dari asap rokok aku....
  3. Aku sayangkan dunia....bukan akhirat jer.... Tak nak cemarkan alam sekitar... Dahla aku gune kereta... dah cemarkan alam sekitar dah...tak nak tambah dah....
  4. Sebab aku ni manusia....manusia tak makan asap.
  5. Sebab aku tak nak ditipu orang Yahudi... atau lebih tepat Israel. Depa tak hisap pun rokok, tapi depa jual. Saja nak bagi kita lemah....
  6. Sebab tak kenyang pun.... Baik aku makan buah-buahan.....Beli buah seringgit dalam satu plastik kecik....Lagi berkhasiat....
  7. Tak nak pening-pening pikir pasal halal haram merokok....  baik jangan terus...
  8. Aku nak jadi role model kat anak-anak aku..So, aku tak merokok dari awal.

13 comments:

Tunsha Ayunie said...

Manusia sanggup tak makan demi rokok .. kan kan kan bro waca ^-^

Eera Shera said...

salam.bagus2.buat apa merokok.x kenyang pun.dapat penyakit pulak tu =)

Judh said...

waaaa bgs lah bro ! ^_^ sptotnye perokok kne pk psl dri sndri n org lain

Cik RoSs said...

Cayalah bro!!!

Apa la ada pada rokok??!!

Unknown said...

rokok tu musuh no. 1 negara..

arwah ayah aku kena kanser paru2 gara2 rokok bangsat ciptaan israel..

siapa yg merokok 2 bagus berhenti lah demi masa depan keluarga anak2 dan cucu-cicit..

Unknown said...

bagus!

Izwa Kamaruddin said...

alangkah baik nyer kalo en.suami berenti rokok...hukhukhuk....

Danial Marzuki said...

cantiklah, sama la kita tak merokok...

solomolo said...

merokok tak nampak cool...
merokok tak nampak hebat...



jom baca entri tentang percutian ke Bali di blog solomolo...

inna_risna said...

wah,bguslah awak ada kesedaran mcm tu..im really proud of u!
sbb bukan mudah nak jumpa lelaki yg xmerokok skrg nie...

Miecyber said...

Haramkan rokok...

Jerman tutup semua loji nuklear pada 2022

Niena Muhammad said...

dtg tgk tuan rumah :)

Student uniSZA said...

terbaek bro ! huhuhu :)