Thursday, May 26, 2011

Seks Di Pejabat


Di satu syarikat jepun.... pekerjanya diwajibkan memakai uniform khas ketika di pejabat.... Pada satu malam....guard pejabat, Pak Ali meronda mengikut syif.... Tiba-tiba dia ternampak kelibat orang di dalam pejabat yang tak berlampu......

Pak Ali : Hoi!! Buat apa tu!! Astaghfirullahal 'azim.....

Halim : Errr.....saya tak buat-buat pun... Kami cuma berbincang.....me..me...mesyuarat tergempar...

Halimah: Betul enchek.....kami bermesyuarat jer ni.... ada projek...

Pak Ali: Mesyuarat apa dalam gelap.....Ya Allah....telanjang! Korang dah buat salah ni!!

Halim: Kami tak buat apa-apa  enchik... Kami tak buat seks...kami..kami...

Pak Ali: Bukan sebab tu! Kamu dah menyalahi undang-undang syarikat!! Menyalahi etika!! Kamu salah sebab tak pakai uniform!!

Halimah: Erkk.......biar betol pakcik nih bang.......


Halim: Nak mengaku salah ke tak nih....kompius....kompius....

Moral......Korang pikir la sendiri....he he he

24 comments:

Elle Elyssa said...

LOL.... ingatkan apa tadi.

rara pinkmafia said...

adoyai.pakcik.knp nerd sgt,hhehehe

sergeant keroro said...

hahaha. biar betol pak cik tu XD

Myzul said...

ni blur tahap gaban ni..aduhai.. :p

mas saari said...

hahahahaha...lawaklah!
memang pakcik guard tu mementingkan etika semasa bekerja..

Dhia BellamiZam said...

sengal..haha

::Mastura Zakaria:: said...

pakcik guard.....ni..hahah...

♥Mrs.Eady♥ said...

hahahaaa.....gelak di ptg hari :)

pena rozie said...

Ni sesi gelak tak sabar nak balik keje ni...

farasakura said...

LOL..hahahaha

alinac lover said...

OMG sepak je sorg2 bole hahaha

farra said...

memang amanah la pakcik guard nih..mengikut arahan boss sunggoh..kasi gaji lebey ya boss kat pakcik tu..hahaha

aizamia3 said...

hahaha... mana satu kesilapan yang silap ni.. pakcik ni lurus sangatler.. hikhikhik..

Faziera193 said...

haha pacik ni... boleh pulak macam tu... (-_-')

CutieIntan said...

tengha mengantuk tetiba pulak tergelak...hahahaha

mynameismy said...

ceyt siot je

emeera asnary said...

respect lah guard nyh! haha (??)
xD

Alin said...

tembak jelah guard tu senang, hehe. gurau2 ;P

~ Mr Ej ~ said...

hahahahaha.....siot jerw...ok lah pak guard tuh tocer jerw...kalau dia mintak nk tumpang skali ag masalah...hahaha

Budak Botak said...

he3, macam2 hal...

Entry terbaru -> Mohd Ashraf Hafiz Abd Aziz Minta Tukar Jadi Wanita... (",)

Cik RoSs said...

ishhh..suspen je!!hahhahahhaaa

afdhalluddin said...

hahahaha..

vampire's lovex said...

hohhhhh gila....

zarulfarhana said...

cehhh....

IKLAN BERBAYAR

IKLAN BERBAYAR
Berminat? Terus wassap ke: 011-14957785