Friday, April 15, 2011

BEN ASHAARI AJAK JADI BUDAK BUDAK SAT !

Segmen baru lagi.... kali ni bro Ben mengajak kita mengenang zaman kanak-kanak.....huhuhu. Sape nak join...klik SINI

APAKAH KAREKTOR KARTUN YANG PALING KORANG MINAT DAN KENAPA...
Karektor kartun ek..... ho ho ho.... aku nak jadi doraemon!!! Hahahaha... tak nak lah ... muka bulat...badan bulat.... ada misai kucing lagi...sape nak kan...hehe. Aku paling minat si mamat rambut kuning nih..


Aku minat si Naruto-chan ni sebab mesej citer yang disampaikan tu..... berusaha boleh buat kita berjaya walaupun takde bakat semulajadi.... Sifat setiakawan dan jujur dalam apa-apa tindakan juga mampu buat kita dikenali.... Skema giler ayat...ha ha ha.

APAKAH KARTUN PALING KORANG TAK MINAT LANGSUNG NAK TENGOK dan kenapa..
Yang paling aku tak suka....maaf la yer kepada sape-sape yang minat katun nih....


Aku tak minat sebab katun ni banyak kaitan dengan benda tak elok dengan agama Islam... Aku dah tak ingat isunya....tapi memang benda tu tak elok....lagipun tak nak bagi anak-anak aku tengok katun ni....kene la bapaknyer tak tengok dulu kan....(Dah planing ada anak....ha ha ha..Poyo jer....)

Jika aku SUPERHERO ,AKU NAK JADI..
Superhero ek.... sah-sah la aku pilih watak aku nih...


Rorschach!! Lambang Pembawa Wacana.... ha ha ha...  Superhero yang tak popular tapi macho giler....:)

22 comments:

Nazrul Ashraff said...

oh ho. naruto! even dia bodoh tapi dia ad smgt yg tinggi.. haha.. kartun~

wanie misa amane said...

Rasa mcm kembali ke zaman kanak-kanak kan dengan segmen Abg Ben kali ni ^___^

senyumSOYA said...

hehheeh...adik2 ngn abg2 suka tgok naruto..hehehe...sipa donlod2 lagi..tgok ramai2~

faraa halim said...

pokemon mmg ramai org tak suke hehe

Tinta Lana said...

Rorschach? 1st time lana denga,sian tol! haha.
jmpt ke pge lana:
http://lianapm.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-ajak-jadi-budak-budak-sat.html

MizzTina said...

agak dh..lelaki msti suke naruto..

Ben Ashaari said...

tak layan naruto.. hahaha .. transformer !!

Unknown said...

haha.. jengok dari segmen BEN.. jenguk sambil follow.. visit mine sekali yerr.. join segmen nie gak.. jemput datng ke umah tau??

http://zarul90soul.blogspot.com/

Lulu Caldina said...

eheh, terasa seperti kanak-kanak riang kan bila buat segmen ni..

IdaNurFieyda said...

best kan abg ben buat segmen kali ni..kawan2 lelaki sy majoriti minat naruto..smpai ade yg tkr nama jd naruto..

Unknown said...

hahaha minat naruto rupanye...hehe :D

rinn kechiik said...

dua2 xlayannnnnn heheeee

aida4eva said...

eh..orang tak ske plak naruto tu..

serabot..hihi

abg beng ajak jadi budak-budak balik!

NAS said...

superhero tuh datang dari daerah mane ? adeh kompius kita... hihi

anyway, suka jugak naruto ... ^^

Udin said...

peh! cayalah bro.. Rorschach ni watak dlm cite apa? mcm gempak gak tengok.. haha! ;)

solomolo said...

naruto pon okla...



http://solomolo.blogspot.com/2011/04/segmen-ben-ashaari-ajak-jadi-budak-sat.html

Anonymous said...

hmm~
sepupu pon gile naruto..

bersama kak Es said...

ramai betul suke naruto ni. Anak Kak Es pun suke la sgt

anumuchan said...

suka naruto jgk.tp tensen gak la kdg2 bile tgk cite die tu.sbb die suke emo lebih2.hahaaa

c-tea said...

naruto....hehe...seronok jadi pembaca baru blog awak....salam kenal..
video penuh maharaja lawak minggu-3

♥sophie♥ said...

naruto,, heheheh
comel ! suke naruto yg sengal tu :D cute!

kuntumz said...

naruto mmg famous...smpikan en suami pun suka bangat ngan karton nii...hehehe