Thursday, April 28, 2011

Blogger Sehati Sejiwa

Jeng jeng jeng..... review bersambung lagi.... adehhh....banyak lagi nih nak direview.... biler la nak habis nih....ha ha ha. Selagi tak habis....aku takkan bukak segmen review yang baru...eh...eh... maknenyer aku akan buat lagi ker? Hmmm.....tengok la kalau aku mahu buat... tapi kalau ade pun... aku akan buat terhad sikit... dalam 20 blog je ker.... Baru bersemangat.... Ni aku list kan blog sehati sejiwa dalam satu benda....ce cek...ce cek.....


Blog pertama ialah..... Blog Coretan Kecil. Ermm.... Baru lagi eh? Sebab masih banyak lagi yang perlu diperbaharui.... Pertama sekali pasal komen.... aku tak jumpa link nak komen kalau aku pegi main page.... Kene klik tajuk dulu...baru kuar.... Cek ni tau.... penting nih....sebab kadang-kadang ade yang suka bace terus dari main page jer....pastu nak komen tak jumpe... he he... Pastu pasal lagu.... sebab boleh di pause...aku tak kisah la... Header.....kene ade dik.... baru nampak hidup blog tu... buat la mengikut identiti blog anda.... Bloglist....kene ade kan....baru nampak lively sikit blog tu.....Lagipun senang nak terjah..... URL tu panjang sangat la dear.... Tapi its ok kalau rase tak kisah pasal tu......:) Wokeh....jom kita terjah dier di SINI


Blog kedua ialah.....blog Arol Mubin. Biar betul adik ni 12 tahun? Ha ha ha... tengok care post entri tu tak mungkin lah..... Belog ni dah smart dah.... cuma bloglist je takde.... kenape yer? Rase tak dek pulangan ke blog sendiri ker? Jangan pikir gitu.... Bloglist la salah satu tanda yang anda ni seorang pembaca setia maner-maner blog ke tak.... Kalau si empunyer blog tengok ade blog dier kan....mungkin dier akan tolong promote ker....atau folo ker.... he he he. Wokeh..... sape nak terjah...sila ke SINI


Blog ketiga ialah myss fana. Pun takde bloglist..ha ha ha... Rupe-rupenyer ni geng blog takde bloglist nih... Kebetulan betul! Ermmm..... blog dah cantik dah..... memang sempoi dah blog nih..... tapi macam biase... aku akan bagitau sedikit teguran yang mungkin boleh meramaikan pembaca datang ke blog anda.... Satu, pasal lagu.... nasib baik aku suka lagu tu....kalo tak suka....bukak kejap pastu tak bukak dah... he he he. Maknenyer...baik ditiadakan la ape-ape lagu...biar pelbagai jenis pembaca dapat datang ke blog kita.... Pastu pasal feedjit.. Rasenyer tak perlu kot....haaa....ganti dengan bloglist....hihihii.. Entri...elok gune macam tulis esei kot.. Tak perlu panjang-panjang....cuma cara penulisan... bagi nampak kemas sikit....:) Wokeh...kengkawan...jom terjah dier di SINI


P/S: Jangan Lupa UNDI saya untuk Blogger of The Year dan Top LoL (Humor) yer....:)

6 comments:

Unknown said...

erm newbie beselah..dlu sume widget nk taruk dlm kalau ley

Flower's Collection said...

thanks review blog saye :)
ok!tq sbb bgtw srbe sikit pasal blog..
insyaalah akan ikut :)

Fantastic Ajane said...

wah bertuah bila kena review ni..lagi2 dgn teguran.. :) sekurang2ny blh perbaiki performance blog kan..:)

CikPuanWanda said...

bila nk wanda nk jdik calon2 review sini laks.hehe

AM said...

Eh, macam kenal jek blog hijau tue! Haha. Terima kasih yeah! Sudi review blog Arol Mubin. :) Insyallah, nanti Arol akan letak bloglist. *Yeah, 12 tahun! (Bukan umur sebenar) ;D

Eling L. said...

er . heheh . cmner ey nak wat komen tu kwa kat main page ? xtahu lagi . hEE . and . :( blog tu dah tak dpt in lagi . dah wat blog baru pun . hu !
nway terjah k . thanx for the komen untuk blog COretan kecil aku tu . :D