Monday, April 18, 2011

Suri Cruise Punya Pasal...Kalah Surihani

Korang kenal tak sape itu Suri Cruise? Suri Cruise ni adalah seorang budak yang selalu call aku... Letih aku nak layan.... he he he.... Suri Cruise ni sebenarnya anak kepada kawan rapat aku...Tom Cruise. Dulu aku selalu jugak la pegi rumah dier...ajak g semayang Jumaat... tapi depa tak penah pegi.... ;)

Tapi yang aku nak citer ni.....bukan citer mimpi aku tuh.... Ni citer benar....tiada yang benar dari yang benar-benar belaka... Pasal gambar ni...


Korang tau tak apa tu..... Kalau bahasa omputeh.....itu adalah Suri's First Poop...Dengan kata lainnya.... Tahi pertama Suri....ha ha ha ha... Aku dah nak tergelak dah dengan keobsesan orang barat mengagungkan orang popular sampai ke tahap tahik pun disanjung..... Replika tu dibuat dari gangsa.

Siap masuk lelongan tu....dengar citer...sampai harga 10,000 dollar! Kalau convert ke mata wang kiter.... dalam RM35000 kot.... dengan hanya tahik anak sulung...dah hampir dapat beli Viva dah.... he he he. Tu ler hebatnya Suri Cruise..... Kalah Suri kita yang popular dan dah dapat anugerah bintang popular tu.... Lisa Surihani..

Takpe Lisa... kaitan dengan entri ni takde sangat sebenarnya.....nama jer lebih kurang...:) Aku harap rakyat kita tak sampai ke tahap kepelikan seperti tu.... Risau pulak aku tengok... Sumer nak tiru kan.... tak pasal-pasal ada yang pegi berak dan buat replika......ha ha ha

14 comments:

peep said...

sape die ni sbnrnye?

simanis said...

hehe...perenggan last tak menahan...apepun, Lisa Surihani meme comeyyyyyyyyyy...

Dekcik said...

bende cm 2 pown dah mahal..

Amoi said...

geli ai tengok gambar suri cruise tu


>>_<<

ardinihumaira said...

whoaaa... mahalnya!

uMi_atiQaH said...

terok betul la depa ni..tahi pn bley buat replika cm 2.geli dohh..

Isteri Encek Bard said...

euww geli tu

Encik Suami said...

eee..yayik.nasib baik dh bersalut emas tulen.hahaha.

jemput terjah new entry

1) (>.<) Khas Utk My Levly Princess (>.<)

zacky ~786~ said...

giler dowh.. :P

shah-kayrul said...

geli plak tengok...ada gak yg obses nak beli tue...

arep_lockermonth said...

gile la dorang nih!!

nur amalina athman said...

haha..smpai mcm tue...

♥ Mrs.Eady ♥ said...

ish ish ish..sape yg bodoh?org yg buat replika ni ke?yg jual ke or yg beli?hahahaha...

MissSyarniFarida said...

baek bagi aku gangsa tu beli Viva bongek omputeh!