Friday, April 15, 2011

Lawak Jumaat...

Seorang guru tadika sedang memupuk rasa percaya diri kepada pelajarnya-pelajarnya. Guru tersebut meminta mereka untuk memperkenalkan diri sekaligus memberitahu tentang cita-cita mereka.

Ben berdiri dan berkata, “Nama saya Ben Ashaari. Bila besar nanti saya ingin jadi juruterbang, jadi bolehlah saya pergi ke Australia, Eropah, Iraq dan sebagainya”.

“Bagus Ben...ingat awak nak jadi penyiasat remaja (Ben 10).... Terima kasih. Siapa lagi?”, tanya cikgu.

Seorang pelajar perempuan yang duduk di tepi berdiri dan berkata, “Nama saya Yana. Kalau besar nanti, Yana nak jadi suri rumah tangga dan mempunyai anak-anak yang comel”.

“Bagus. Jadi suri rumah tangga merupakan cita-cita yang mulia. Siapa lagi?”.

Seman berdiri dan berkata, “Saya Ujang, bila besar nanti saya bercita-cita untuk membantu Yana mencapai cita-citanya…”. :D


P/S: Selamat Meniti Hari nak Berkahwin Ujang...:D

10 comments:

~nsar~ said...

hahaha... kena memang kena...

Eza Ridzwan said...

suka!suka!...asek mengenakan org len jee..cuba PW kenakan diri sendiri plak..miahahahaha..

AdiSuda said...

ahaha..terbaek la sahabat..^_^

azrijohan said...

hahaha,smart sehhh
jemput join:
http://azrijohan.blogspot.com/2011/04/mari-join-bloglist-smile.html

mcm ni lah said...

hahahahha i like

no_answer said...

haha :)

lawak lawak :D

Ujang9897 said...

gila romantik aku..hahaha

arep_lockermonth said...

haha :P bongek~

mimizuzuhaha said...

eh aku rasa ko tak bagi lagi no akaun kat aku. aku pun dah naik lupa. email aku mimizuzuhaha@gmail.com

eh ni pasal contest mydemcomic tu.

xiraburkhan said...

lawak kategori sweet. haha *nice!*

IKLAN BERBAYAR

IKLAN BERBAYAR
Berminat? Terus wassap ke: 011-14957785