Friday, April 15, 2011

Rorscharch.. Siapakah Dia??

Ha ha ha.....akibat penangan entri segmen Ben Ashaari...ramai yang tertanya-tanya siapakah Rorscharch.. Hari ini aku akan membuke pekung di dada dengan memberitahu siapakah Rorscharch ini...


Dia adalah seorang hero yang memakai topeng!! Itulah kenyataannya....he he....Ok2... Jangan la marah .... Gurau sikit pun tak boleh eh.. Begini sebenarnya.... dia adalah salah sorang watak utama dalam cerita Watchmen... Citer superhero yang ramai-ramai tu....:)


Watak superhero Rorscharch ni terkenal dalam komik... Komik dari MARVEL kot.... Kekuatan die tak de la macam Spiderman atau Batman.... Tak meniru haiwan atau serangga.... Dia cuma ada kekuatan fizikal dan skill....macam aku...he he. Topengnyer unik... corak hitam di topeng tu berubah-ubah mengikut mood dier.... Sempoi dan macho....macam aku...:D


Sebab tu aku suka.....sebab dia ni misterious.....unik.....sempoi....dan tak pakai seluar dalam kat luar!.. Tapi ni hanya superhero jer.... yang betul-betul menjadi hero dalam hati aku..... adalah semua pejuang agama...bangsa dan tanah air... Itu yang menjadi superhero sebenar dalam realiti kehidupan...:)

5 comments:

udin said...

aisey.. baru kenal siapa si rorschach ni.. hehe.. sokong kata2 akhir tu.. superhero yg sebenar pejuang2 yg tegakkan syiar Islam.. mcm sahabat Rasulullah S.A.W. dan mereka yg berjuang utk tanah air kita.. :)

nur amalina athman said...

ouhh..baru tahu Rorscharch tue apa...:)

bersama kak Es said...

Misteri cam org yg suka kat dia jugee kan?

Budak Botak said...

he3, Bdk Botak pon baru tau nie...

entry terbaru Cara Menjadikan Blog Lebih Mesra SEO... (",)

arep_lockermonth said...

oh..pernah tengok watchmen tahu la sape nih!!

IKLAN BERBAYAR

IKLAN BERBAYAR
Berminat? Terus wassap ke: 011-14957785