Wednesday, April 27, 2011

Keayuan Blogger Terserlah

Review bersambung lagi... hadoi....internet baru nak laju sikit...baru la aku boleh sambung review..... Ermm... kepada peserta segmen review dalam review aku.....rasanya diorang dah tau akan susah payah nak mereview kan? Sekarang cuba bayangkan aku mereview untuk 100 blog! Pening yeop nak buat semua nih....Jadi kadang-kadang kene la rehat....:)


Okeh....blog pertama yang akan direview kembali ialah.... PuanBee. Alamak....ini punyer blog nampak cantik semacam jer... Gune wordpress pulak tu... biasenyer otai-otai jer yang suke gune wordpress nih... Adakah aku sedang mereview blogger yang mempunyai traffic hebat? Jangan tertipu dengan follower nyer....he he he. Bagi aku...blog ni dah superb.... tak de ape dah aku nak komen.... Ibarat kata Faizal Ismail dalam anugerah dulu......SPEECHESS.... Klik SINI


Blog kedua yang direview ialah Blog Pandai Ke Aq Berceloteh? Wah wah wah.... mestila pandai kan....kate ade blog.... Blog ni pun sama....aku macam takde idea nak komen....hihihi. Walaupun baru berblogging (kan?) tapi blog nyer dah ok..... Siap dah tukar header lagi.... Aku tak penah tukar header lagi... nak tukar jugak la gini....ha ha ha. Okeh..... apa ditunggu lagi....Kasi terjah sama dia! SINI



Blog ketiga ni adalah blog Fienaz. Blog ni kire senasib dengan aku kot...starting dari tahun 2009 lagi.....tapi tak aktif. Pastu start betul-betul aktif dalam tahun ni kan? Basic dah ok dah semuanya..... cuma kalau la boleh dihadkan jumlah bloglist yang dipaparkan dalam satu-satu masa.... Lagi kemas kot. Dan jugak boleh letak benda lain lagi nanti kat tepi tepi tu. Selalu la menerjah ke blog yang di listkan tu yer....:) Blog ni pun ape salahnya...he he he. Klik SINI


P/S: Jangan Lupa UNDI saya untuk Blogger of The Year dan Top LoL (Humor) yer....:) 

8 comments:

Unknown said...

eh blog My dah terjah lum??

puanbee said...

waa dah di review , thanks ..patut ramai yang singgah ke blog puanbee hr nih hee...

puanbee said...

ok baru je lepas vote pembawa bencana di digi ok ! :)

Shafynnaz Roslan said...

hehe....tq pembawa bencana...baekkk...penaz akan kurangkan senarai bloglist tue...hehe....yup..penaz baru je aktif tahun nie..hehe....

Browacana said...

@mynameismy: Dah la my.....lame dah...:)

mie said...

blog mie tak d'terjagh2 pun..hahhaa

mie said...

blog mie tak d'terjagh2 pun..hahhaa

Maira Quee said...

Tq ye review...tah la..header x ckup menarik la..hehehe