Thursday, April 28, 2011

Blogger Perempuan Mendahului Carta

Nampaknya gadis-gadis mendahului carta review aku nih..... aku rasa 3/4 dari blog yang dah aku review.....adalah terdiri dari blogger pempuan.... huhu... Di manakah blogger lelaki...... Depa ni tak suke direview kot..... he he he.... Tajuk ada kaitan okeh....jangan tersentap pulak...:)


Blog pertama yang di review ialah blog I Love My Life. Bukan blog dalam bahse omputih....bahasa kita-kita jer... Blog ni masih baru lagi.... stat dalam bulan 3... Blog ni dah ok.... comel dan cute... nak komen pun senang jer.... Dah ringan dah....tapi lagi ringan jadinyer kalau dibuang sumer widget kiss-kiss dan jugak dekat mouse tu.... Memang la nampak biase je kan... tapi pembaca lagi suka... sebab pembaca terdiri dari pelbagai latar belakang.... jadi.... lebih elok kita universal kan ciri-ciri blog kite....:) Sape yang nak tinggalkan jejak atau nak folo.....klik SINI


Blogger ekdua ni adalah blog Myzziema. Blog ni macam dah faham akan selok belok nak berblogging. Aku rase dah takde ape dah nak komen.... dah ok sesangat dah..... Entri pun dah mantap dah....siap ada bold lagi dekat penekanan atau isi utama entri.... Memang bagus dan mantap..... Ade satu entri tu dier gune bahasa Terengganu....oleh sebab aku ni Kelatang....aku pahang la nnpaer dier tulih... he he... kalau rase nak dapatkan cabaran membaca artikel bahase terengganu....klik SINI


Blog ketiga ialah....blog Aku Adalah Aku. Ini pun blogger baru..... masih lagi belajar banyak perkara... header dah ok....entri pun siap ada lakaran....bagus ni... aku dah kalah dah part tu.... sebab aku gune gambar dari google je banyak.. Cuma boleh ditingkatkan lagi di ruangan komen... kalau boleh buatla pop up window dan buang je word notification tu...senang nanti orang nak komen. Ermm... pastu limitkan entri yang keluar untuk main page.... nak ringankan orang nak bukak page kita.... Dalam 5 entri kire dah ideal dah.. Okeh....tu jer.... jom support dier dengan tinggalkan jejak dan nak folo pun lagi bagus.... klik SINI

P/S: Jangan Lupa UNDI saya untuk Blogger of The Year dan Top LoL (Humor) yer....:) 

8 comments:

AZRI said...

lelaki kat sini:)

Unknown said...

kaum lelaki disini..haha nak review juga..lala

Budak Botak said...

FAKTA: blogger perempuan lagi ramai dari lelaki, he3...

Entry terbaru 12 Ukiran Kreatif/Pelik Kat Sayur dan Buah... (",)

~miss dyana~ said...

Wah sonok nyer kene review!tenks PW =)

Unknown said...

awek lagi...;D

puanbee said...

perempuan berfikiran positif kot hee...review = iklan blog :)

jom beriklan di puanbee.com, ada banner buat hiasan buat apa ? hee

myzziema said...

wah haha. thanks for review! kena print letak dlm frame tempek besau2 kat bilik :D

dwatyKNY said...

blog saya mesti berat... tu yang takde org nak review... huhuhuhu