Wednesday, April 27, 2011

Bila Hanis Zalikha Bertudung

Tengah-tengah rehat membaca jurnal....dah nak juling dah mata aku nih.... penat dowh baca jurnal nih... Aku rehat-rehat la jap..... blogwalking.... pastu bukak youtube.... 1tube pun bukak.... Tapi akhirnya aku stop dekat youtube jer.... sebab.... aku tertengok video nih...



Haaa.....si Hanis Zalikha mengajar cara-cara nak bertudung....he he. Aku tengok la kan.... tengok punyer tengok.... akhirnya aku tutup.... Motif? Sebab aku ni lelaki...tak pakai tudung...ha ha ha. Okeh.... aku cuma nak cakap kat sini.... Hanis Zalikha lagi cantik kalau bertudung..... sapa setuju? Haa....tak setuju? Takper.... sebab ni just pendapat masing-masing kan....

Bagi aku la... jauh lebih cantik kalau dia kekalkan tudung tu di kepala.... Nampak lebih ayu dan muslimah gitu... Nampak lebih mencirikan gadis melayu yang sopan santun dan lemah lembut.... Lagi cantik kalau imej tu dikekalkan selama-lamanya..... :)

Aku bukannya aper...rambut wanita ni umpama mahkota diraja... Sesuatu yang sangat berharga... Barang berharga hanyalah boleh dilihat orang yang tertentu sajer.... Ahli kerabat (keluarga), si Raja (suami) dan putera-puteri (anak-anak). Nampak tak betapa berharga nya rambut seorang wanita. Tu yang aku cuba sampaikan..... tapi sekarang martabatnya direndah-rendahkan.... sumer orang tengok....

Kepada Hanis Zalikha..... u look awesome bile pakai tudung... Harap boleh kekalkan tudung tu....mana la tau kot-kot nanti ade gelombang fesyen baru....tudung Hanis Zalikha... he he he.

P/S: Jangan Lupa UNDI saya untuk Blogger of The Year dan Top LoL (Humor) yer....:) 

10 comments:

anatimadiha said...

ye saye stuju.

Unknown said...

sangat cantik.wanita bertudung.semua cantik.

Shahrizat Ahmad said...

PW..bukan rambut je..aurat yang lain kena jugak tutup..hihi..^^

Farhana Jafri said...

pmpuan yang lain klau pkai tudung pon nmpak awsome jgak! ^^

jemput singgah ANASAURUS :)

Ibu Muda 30series said...

tdg dijadikan mcm fesyen pula :(

FD. said...

comel daripada biasa ! ;)

Abang Long said...

Nampak makin ayu bila bertudung. Cuma, kebelakangan ni ramai wanita yg bertudung tetapi aurat2 lain macam sesaje didedah atau ditonjolkan

Farah Hanim Mohd Alwi said...

a muslimah looks prettier when she'd covered her aurat :)

Cik Bambam said...

kita doakan yg terbaik! :)

ct nurhafezh ismail said...

hanis g kelas pakai tudung,,manis gilerr lah ! terpegun tgok dia ari2...