Monday, April 25, 2011

RALAT SEGMEN

Segmen Review Dalam Review Bersama Pembawa Wacana masih diteruskan hingga ke tengah malam esok.. Start masuk hari selasa, baru habis.... he he he. Kesilapan menulis entri..... Segmen masih dibuka bagi sesape yang nak join.... KLIK SINI

Alang-alang dah buat entri kan.... aku nak bagitau sikit la pasal segmen nih.... segmen ni aku buat ada tujuan dier... tujuan untuk kebaikan bersama.... sama-sama dapat untung... Apakah tujuan itu? nanti aku post entri link-link yang join nanti.... Bagitau sekarang tak rock la kan...ha ha ha.

Psssst.... Sape yang dah undi aku..boleh undi lagi hari ni... Undian dibuka kembali untuk hari-hari berbeza... Jadi, aku mintak tolong kawan-kawan untuk mengundi aku ni..... target nak dapat top 10 jer.... :)


2 comments:

Uptown Lady said...

T__T kejam2..kelam kabut sy buat entri tu tadi sebab ingatkan dah nak tutup. Reason nak join pun tak sempat nak buat betul2 sebab dah lebih sikit dari pukul 12 tadi.. :'(

Browacana said...

@Uptown Lady: Sori..sori.. boleh edit lagi tu... :)