Friday, April 22, 2011

Bro Ben!! Saya On!!

Pengumuman secara umum..... pusingan pertama kejohanan boxing sedunia sudah bermula...antara aku, PW menentang Bro Ben.... Aku on je bro! Bukan Onn Jaafar... bukan Jaafar Onn..... Tapi On untuk lawan bro! Ha ha ha... giler kentang!! 

Tu saje je bagi gempak.... tak gempak tak tau la...hehe... Aku saje je mencuba nak masuk jugak mengundi untuk Blogger Of The Year... walaupun aku ni tak popular dan tak femes.... tapi saje nak bertanding jugak... mane tau....dapat aura sifu...:)

Blog ni ada cerita lawak....ada informasi....ada jugak ilmu-ilmu...bukan ilmu hitam....bukan ilmu hisab.... tapi ilmu untuk kesejahteraan hidup.... Ada sketsa....ada sajak.....secara ringkasnya.... blog ni semuanya disampaikan secara santai dan bersahaja. Dinasihatkan...jangan la diambil untuk petikan dalam karangan sekolah.... he he he

Okeh...kepada follower aku sekalian.... undilah saya.... Manifesto saya ialah.... Bersantai sampai lebam...ha ha ha. Bro Ben! Sila pakai sarung tangan boxing tu.....kita berentap! [Boxing macam citer Labu Labi sudaaa...he he he]

3 comments:

efa said...

owh join gak yea hehe good luck aura2 sifu eceh

Unknown said...

gudluck!;P

mcm ni lah said...

saje nk seru kat bloger2 baru n yg lama kalau nak join segmen baru saya,. simple dan mudah aje link ,. ->

http://macamnilahkita.blogspot.com/2011/04/tinggal-jejak-untuk-dijejaki.html