Friday, April 22, 2011

Hadiah Khas Untuk Ujang

Berakhir sudah segmen sketsa dialog kahwin tu.....penyertaannya sikit jer....tapi takpe... mungkin masa nyer pendek sangat kot.....tak nak panjang-panjang....senang nak update. Sikit pun tak kisah.... Janji sampai matlamat.... matlamat aper ek? Ermmm...hasrat aku cuma nak tambah kemesraan antara blogger jer... Gurauan sebegini perlu untuk merapatkan lagi hubungan antara blogger... bukan nak mengutuk atau menjatuhkan orang...tapi sekadar bergurau....Maklum la....si pengantin baru ni.....mesti tengah gabra dan gementar menanti hari akad nikah kan? He he he....

Okeh.....untuk Ujang Raja Kentut dan Yana Puteri Terpaksa Menghidu Kentut Ujang... he he he. Inilah cerita yang kitorang sediakan untuk korang....sekadar bergurau dan menghilangkan gemuruh korang.... Kepada bloggers lain...dipersilakan baca......ada jugak yang berunsur nasihat...ada seloka... sumer kretip giler.... Bakat yang ada harus diperkembangkan....
  1. http://gula-gulapelangi.blogspot.com/2011/04/sketsa-kahwin-si-ujang-by-pembawa.html
  2. http://islandgurlz88.blogspot.com/2011/04/segmen-sketsa-kahwin-si-ujang-by.html
  3. http://shqpewsqiq.blogspot.com/2011/04/sketsa-kahwin-si-ujang-by-pembawa.html
  4. http://atia-gadismelayu.blogspot.com/2011/04/sketsa-kahwin-si-ujang-by-pembawa.html
  5. http://alongusop.blogspot.com/2011/04/sketsaloka-kahwin-si-ujang-untuk.html
Kami di sini mengucapkan... Selamat Pengantin Baru kepada Ujang dan Yana.... :)

8 comments:

mcm ni lah said...

takleh klik pun link2 tu semua

mcm ni lah said...

takleh klik pun link2 tu semua

mynameismy said...

xsempat join bz youuu..

Pembawa_Wacana said...

@mcm ni lah: oh...jap nak edit..

YanaMIB said...

haha hadiah menarik..thanks bro..ujang je yg gabra..aku relek je kot..bahaha =P

cik pulau said...

ahahaha..selamat pengantin baru buat mereka berdua..^^,

Bulan Purnama said...

semua skeetsa kelakor .. selamat pengantin baru buat ujang raja kentut .. ekeke :P

Along Usop said...

best!!.. top 5 tuh!!!

janji ori!!.. heheh