Monday, April 25, 2011

Sengalnya Aku...

Aku rasa nak tergelak selepas baru tau banyak lagi aku tak tau pasal blog nih... tadi baru berguru dengan SIFU aku pasal benda simple dalam blog. Sekali dier bagitau ibarat macam makan kacang kuda jer.....Adoi... malu rasanyer...ha ha ha. Nasib baik bukan depan-depan.... kalau depan-depan tadi, sah-sah kena maki...

Aku baru mengupgradekan lagi blog aku..... buat page dalam blog... buat ruangan iklan... dan terbaru.... iklan di header dan footer post...Aku kan blogger baru.... tak tau sangat benda teknikal nih...  Pasal tanya SIFU tadi benda lain! Ha ha ha.

Untuk maklumat pasal iklan tu.... korang boleh rujuk di sini... KLIK SINI. 

Untuk pengiklanan ni kan..bukan untuk blogshop jer...blog korang pun boleh... Mana tau korang dapat traffic lebih secara iklan... Aku bagi peluang jer.... sape nak...boleh la kontek aku di ruangan maklumat iklan tu.

Ok lah... nak sambung baca jurnal... Nak mereview blog tak habis lagi...he he.

Sape nak join segmen terbaru aku....KLIK SINI

P/S: Jangan Lupa UNDI saya untuk Blogger of The Year dan Top LoL (Humor) yer....:)

1 comment:

Unknown said...

PW dikire newbie lg ke ? hahaha... ok latu...CB pn baru taw...