Wednesday, April 20, 2011

Dalam Botol Pun Jadi ker??

Dalam botol pun boleh ker? aduhhh...ape nak jadi dengan masyarakat kita sekarang nih... Oh....sebelum tu....nak clearkan dulu.....ni takde kaitan dengan muvi Dalam Botol tu tau... Ni benda lain.... memang betul-betul botol punyer....

Sangat sedih apabila sanggup diperlakukan sebegitu rupa.... ini petikannya...

"Sebaik sampai di jambatan, saya mengambil botol itu dan melihat secara dekat isinya. Selepas membuka botol dan melihat kandungannya, saya cepat-cepat menutup semula botol itu kerana tidak tahan dengan bau busuk yang keluar darinya,"


Nak tau pasal aper....klik SINI


P/S: Segmen Dialog Blogger Bersama Pembawa Wacana masih berjalan... klik SINI

7 comments:

mas saari said...

sangat kejam kan?
tak berperikemanusiaan...

♥sophie♥ said...

kejam giler,, astaghfirullah T_T

mama comel said...

astaghfirullah.
kesian beby tu. bagi la dia peluang hidup.kurang ajar betul la.cetek pemikiran.geram!! marah!!

mujahid said...

ntah pe lah salah bayi tuh.. adeh~
sian..

http://dady-rahman.blogspot.com/2010/08/kau-celaka-kan-cinta-itu-masa-silam.html

zacky ~786~ said...

owh.. damn..~ kejam nk mampus..!

Budak Botak said...

adeiii cian baby tue, nanti kat akhirat sumbat balik sapa yg buat cmtu...

Entry terbaru Coli Bercahaya Dalam Gelap? Ha3... (",)

mOoN said...

sedih...kenapa ada antara kita yang terlalu kejam nak buat macam tu?! :((

IKLAN BERBAYAR

IKLAN BERBAYAR
Berminat? Terus wassap ke: 011-14957785