Saturday, April 30, 2011

Biodata Kate Middleton

Oleh kerana ramai yang mintak...aku buat la untuk korang.... supaya korang dapat la mengenali si Kate Middleton nih.... kompem la nanti jadi lagi popular dari artis-artis di seluruh dunia..... Harap tak jadi macam Princess Diana la yer... Rakyat biase jadi permaisuri ni biasenyer tak disukai sikit dalam keluarga di raja.... Semoga bahagia la Kate.. Sabar je la dengan karenah diraja tu.....


Nama Sebenar: Catherine Elizabeth “Kate” Middleton
Tarikh Lahir : 9 January 1982
Tempat Lahir : Reading, Berkshire, England.
Pernah Belajar Di :  University of St Andrews, Scotland


Nama Ayah: Michael Francis Middleton
Nama Ibu: Carole Elizabeth (née Goldsmith)
Nama Suami : Prince William
Maklumat Bertunang : October 2010 in Kenya, East Africa
Maklumat Kahwin: Westminster Abbey pada 29 April 2011
Panggilan Rasmi : Her Royal Highness The Duchess of Cambridge.

Nama abang tapi ibu lain-lain : Pembawa Wacana


Wokeh..... Pasal tinggi dan berat badan.....tak jumpa cari...hihi. Tinggi tu...lebih kurang aku je kot.... berat.....mengikut keadaan semasa! Ha ha ha... Semoga mendapat hidayah masuk Islam...lalalala~~

10 comments:

Rozuan Ismail said...

haha.nak jugak nama dia tuh.huhu..

wah!diorg tunang kat kenya ke?serius tak tahu

Srikandi Bonda said...

abang tp ibu laen2.. hehee.. terbaek!

::Mastura Zakaria:: said...

sempat lagi tu PW jadi abang tapi mak lain bapak pun lain eh?hahhaha

Fairus Ibrahim said...

juz BW here...
kaLu sudi,,terjah la...\
kalu laaaaaaaaaaaaaaaaagi sudi,
foLLow la....
http://simpleas-fai.blogspot.com/

mynameismy said...

-.-'

Budak Botak said...

he3, Bdk Botak lak adik angkat dia, PW x tulis pon, ha3...

Entry terbaru Kondom - 12 Cenderahati Pelik Sempena Perkahwinan Prince William dan Kate Middleton... (",)

apik pehe said...

uhhhh..comey wehhh..naseb bek ado gewe doh..hehe

A y e s h a Ramlee said...

kirim salam kat abang tapi ibu lain2 ye ..... :)

kakchik@ella said...

rasanya dia tak leh lawan aura dan seri Princess D yg disygi dn dicintai rakyat jelata sluruh dunia.

.m y z. said...

hahaha. terbaik lah! :D

Ping your blog