Saturday, April 30, 2011

Blogger Unik

Review bersambung!!! (Haih....banyak lagi ker ek....huhuhu). Aku tak tau la dah berapa lama aku mereview nih.... Tak habis-habis lagi...ha ha ha. Takper....usaha tangga kejayaan.... Aku bersusah payah untuk korang jugak kan.... Yosh!!


Inilah blog pertama yang akan aku review.... Blog Moon-Keyz World.... Kenapa name macam tu ek...... Ok....ok...jawab mase buat entri baru nanti ek....:) Blog ni berunsur islamik kot...aku tengok entri dier...... pergh.... Dahsyaaat!! Boleh buat orang insaf... Bagus....bagus.....tapi elakkan panjang sangat yer.... nanti yang membaca segelintir jer...buat sedang-sedang.... Pastu.... ruangan komen tu...buat la pop up window... Senang nak komen.... Ermm...aku tak tau la internet aku slow bebenor ke macam mane nih....lambat sikit nak bukak sepenuhnya blog anda... Mungkin template berat kot...sebab ade kelip-kelip kat tepi tu.... Wokeh.... siler terjah kengkawan...SINI


Blog kedua ni unik.. Blog Eiz1004. Aku tak tau la upprofits tu aper.... jenis blog ker... macam wordpress...blogspot.... sebab aku ni tak tau jugak benda-benda gitu....hihihihi. Tapi itu yang unik tu..... Pertama kali aku jumpe selain wordpress atau blogspot. Sebelum ni aku jumpa tumblr jer... Oleh kerana blog ni unik....aku tak tau nak komen aper....ha ha... Nak cakap takde header...takut jenis blog ni memang macam tu jer.. Macam tumblr....simple jer kan...Tapi nampak la kekemasan blog ni.... aku cuma mampu cakap.... keep blogging! (Takde idea der...ha ha ha) Sape nak terjah...klik SINI


Blog ketiga ialah blog Memylife. Aku tertarik dengan URL dier.... sayurlemak.blogspot.... He he he... Aku ingat dulu pernah singgah ke blog ni.... time dier buat entri pasal kenapa URL dier macam tu.... kene pulak time tu aku tengah lapar..ha ha ha... Adehhh.... Sedap dowh sayur lemak..... Kalah ayam KFC...:) Okeh...jauh tersasar dah tu..... Blog ni dah sangat ok....tulisan yang sangat jelas....Aku maksudkan sangat sangat jelas okeh.... dan segala basic dalam blog dia dah folo....Jadi ape kate korang plak folo..he he he. Klik SINI

P/S:AFUNDI saya untuk Blogger of The Year dan Top LoL (Humor) yer....:)

5 comments:

atuk said...

Assalamualaikum PW

teruskan usaha anda
moga diberkati

Wassalam

Areyoudys said...

as salam..
erk. macam pernha baca entri baru cinta teragung tu..tapi tak ingat kat mana

>__<

haha~ 2 lelaki, sorang perempuan. maka kawe utamakan perempuan dulu

>__<

kalau sudi, singgah kembali ya =)

memandu kereta boleh menyesatkan iman

lagi satu, entri terbaru kawe kat blog HAHAHAHA

kalau sudi, singgah kembali ya =)

copycat (sandaran-Nya) bagi backlink pahala. tak mau?


.__.

Azzah said...

thanx pw...dah lama dah tunggu nak direview pw...

UpProfits said...

Thanks for this review..

Komen? 'Keep blogging' jer bro? hehe

Feizal said...

UpProfit??itu la..aku pun terfikir gak..mcm tumblr kot..

tp blog die nice baca..