Sunday, April 24, 2011

Persamaan Aku dan Ben Ashaari

Ermm.... rase macam terharu jer bile ada orang konfius antara aku dan Bro Ben, sifu aku nih... Konfius tang maner? Haa....yang ni aku nak citer nih.... Ce citer...ce citer....

Ramai orang konfius antara aku dan Bro Ben.... nak kata seiras.... rasenye aku lagi hensem...ha ha ha. Nak kate badan tegap.... sah-sah aku lagi tegap... cuma kurang muscle jer... Ni kalo ade gathering lagi ni... memang aku ni bakal dilesing dan dicekik bro Ben nih...he he he.

Bukan dari fizikal yang menjadi isu di sini..... tetapi cara penulisan... Pergh! Aku touching sikit nak tulis entri nih.... meleleh peluh aku..ha ha ha. Dulu dah ade orang samakan dah.... cek ENTRI NI.

Sekarang ade orang konfius pulak.... si Brother macho ni konfius penulisan aku dengan Bro Ben... Ni haa...tengok dier komen untuk ENTRI NI.


Aku melopong bace komen nih.... tapi takpe...aku anggap sebagai penaik semangat aku nak berblogging jer... Jangan luper UNDI yer...he he he. Sape yang dah undi....boleh undi lagi untuk aku....DIGI bagi permission...:)

Bro Ben tetap aku takleh lawan.... banyak lagi aku kene belajar....entri tu kebetulan je kot... sebab aku kan selalu bace blog dier....mungkin terikut-ikut cara penulisan sekali...hihihi.

P/S: UV jauh bagai langit dengan bumi lagi kot....

13 comments:

Unknown said...

salam kenal bro.. hehe.. n follow.. apa khabar kembar ben ashaari? hehe
Aku terpaksa

hafizulhakim said...

style yg sama :) he3

Ardini Humaira said...

hehehe... ado gaya mutu keunggulan nih :)

Unknown said...

salam,sy dah vote utk en wacana..gudluck!!

LYSSA FAIZUREEN said...

yupp ! betul lah ! PW dengan Ben, sama jer style korang yerpp ;)

Kembar TAK Seiras . hehe :)

mcm ni lah said...

alahaii aku ingatkan org yang sama,. kekekekee

mcm ni lah said...

hari ni kartun ben10 tiap hari ahad 1030 pagi

akid said...

hai abang ben wacana :)

Unknown said...

hehe sama sama. goodluck! =)

Budak Botak said...

he3, ada jgk kes cmni...

Entry terbaru Pendrive Berbentuk Sperma - 10 USB Pendrive Menarik... (",)

no_answer said...

takpe .

tu lah gaye penulisan yang matang :D

Unknown said...

kompom ko bukan ben ? hehehe , tq tinggal jejak blog aku ..

aizamia3 said...

alah tu dorang tak tgk bebetul tu.. kihkihkhi.. sedangkan x sama lgsung...