Tuesday, April 26, 2011

Pening...tolong...tolong....

Rupa-rupanya ramai jugak yang pening pasal segmen review dalam review tu.... ha ha ha. Ok..ok... seebelum tu nak bagitau.... segmen review ni yang terbaru.... bukan segmen review yang terdahulu...yang dulu tu aku review kan......yang ni aku buat segmen supaya korang mereview antara satu sama lain... Kenapa? Baru dapat merasai selok belok review blog kan? Kalau nanti ade orang yang review blog kita lagi....tau la kan susah payah dier nak menolong kiter....:)

Ok....pasal entri aku yang INI.....ramai yang tak faham macam maner nak buat... Mula-mula....cek ahli group... pastu review la ketiga-tiga blog tu dalam satu entri....ada satu group ade lebih....review je sumer ahli group.....kecuali diri sendiri okeh! Nak tengok contoh caranya.....boleh cek yang pernah aku review sebelum-sebelum ni... KLIK SINI...Macam tu lah caranya.....:)

Dah habis mereview.....dah post entri....tinggalkan URL entri tu ke ENTRI NI. Nanti aku tolong promote kan lagi.....maknanya.....blog korang nanti akan di review oleh semua ahli group.....dengan kata lain.....dipromote oleh semua ahli group....dan jugak aku! Tak pasal-pasal blog korang dipromote banyak blogger....kan?

Tujuan aku hanyalah nak saling promote mempromote...nak pupuk sifat tolong menolong antara blogger..... tak nak nanti ade yang terpupuk sifat pijak memijak antara blogger..... Ada apa-apa pertanyaan boleh komen di entri ni.... Nak tau list blog.... pegi SINI. Cara-cara nak mereview....SINI.

P/S: Jangan Lupa UNDI saya untuk Blogger of The Year dan Top LoL (Humor) yer....:) 

13 comments:

BeloG MTT said...

dah paham dah..Haha
Laen kali tulis biar terang..bold kan mane yang patot..Nngeeeee :p

Hajar Hasan said...

okey! faham faham~ baik, saya buat entri sekarang. wee~ ;)

::Mastura Zakaria:: said...

ooo...memang pening pun..igtkan yang dulu takleh join dah..kecik ati sat...hahah

mcm ni lah said...

wahhh banner iklan sape tu yg kat header tu yg kaler ijau tu

Unknown said...

eleh perli kite lettew....-.-'

ok nak bace seploh kali lagi..;D

Unknown said...

berapa byk kali SINI dan INI daa...

ok berita paham!;D

QASEH MANSYA said...

http://qasehmansya.blogspot.com/2011/04/segmen-penanda-wacana-review-dalam.html


Done~ siap dah..

jom tengok

Browacana said...

@Qaseh Mansya: Errr....komen di entri satu lagi...he he he

suha said...

ooo baru paham hehehe

atuk said...

Assalamualaikum PW

bagus sikap tolong menolong ni

Wassalam

azzey said...

baru nak baca betul2 ni bagi fhm sikit..:)

mcm ni lah said...

pening nk kasi paham,. aku buat juga lah sbb nak amek ati kumpulan 7 yg join segmen ni,.

Sharifah Aniza Ali said...

roger...16x baca baru phm