Sunday, April 17, 2011

Blogger Mantap Lagi....

Review diteruskan lagi.... aku rasa aku kene teruskan mereview dalam berbelas-belas entri lagi kot.... he he he. Takpe....demi korang semua...aku teruskan kerja usaha murni aku ni dengan ikhlas dan jujur dari dalam hati... :) Kepada yang dah buat entri berterima kasih tu... aku ucapkan terima kasih kembali kepada semua.... :)

Blog pertama untuk entri kali ni adalah....



Blog Pak Cek Biola...Blog ni kiranya dahtere dah ni... tengok layout dier pun dah tau dah.. lagi kemas dari aku punyer dah nih... Nak komen pun rasa serba salah je nih... ha ha ha. Aku rasa sepatutnya dia yang review aku kot... Dengan rasa rendah dirinyer... aku mengumumkan.....tarikh hari raya puasa... eh...silap channel... aku mengumumkan....yang blog ni dah mantap! :D Klik SINI

Nombor dua..... mengikut susunan angka giliran komen...


Blog ni nama dier Diari, Jurnal & Blog. Blog ni kirenye blogger baru...... Dari rekod archive dier.....baru tahun ni berblog kan? Enri pun masih sikit.....Masih dalam pembikinan idea lagi nih..... Tapi segala basic dier dah khatam... Memang sempoi.... Cuma berharap....teruskan membuat entri yang mengancam dan meletops gitu..... Mungkin dalam akhir tahun ni... blog ni akan dikenali ramai....:) Klik SINI

Blog yang ketiga....


Blog ni nama dier ~arnsyafiqah~. Blogger ni pun baru lagi....Tengok layout pun dah tau dah.... Teringat zaman aku mula-mula berblog dulu...begini la lebih kurang....:) Blog ni dah ok dah dari segi basic... Cuma....kalau rasa nak mempertingkatkan mutunya.... tambah la header yang boleh memberikan identiti kat blog ni.... Buat yang nampak ada aura WOW gitu..... Baru lah ramai yang ingin menerjah blog.... Klik SINI

7 comments:

nur amalina athman said...

byk lagi kerr review??bila nk review buat kali kedua??:)

fizalinolie said...

Hehehe, bila pulak wacana nak review blog saya. Ahakss. Boleh jer tetiba menyampuk.

KK said...

terima kasihh..=)
lama tunggu di review niehh..hehe

Miss Superspecial said...

eee....nak di'review' dan dikomentar camni gakk..!!! jemput datang eh.. :)

~nsar~ said...

tengkiu ya review.. hehe malu lak komen pasal header tu... hehe...insyallah akan diperbaiki...

Unknown said...

tq review blog sy

peNulis SeNjA said...

ps nak gak .. huuhuhuu