Monday, April 25, 2011

Putus Harapan Aku

Ni gara-gara semalam.... aku kecewa tahap langit ketujuh dah nih.... Sampai takleh nak tido... arghh!! Last-last terus sahur dengan wife... nak pose sunat....ha ha ha

Pasal undi DIGI tu... aku masih perlukan bantuan korang.... undi la yer.... aku cuma nak buktikan yang blogger baru pun ade can nak dapat top 10....tu jer.... Dengan syarat....kita bersatu dan tak berpecah.... Tengok ape akan jadi kalau semua blogger bersatu.... Blogger tak femes pun boleh dapat top 10...semua kerana korang....:)

Aku kecewa bukan sebab aku tak sampai target dalam undian DIGI tu.... Sekarang aku baru duk ranking 21...tapi aku kecewa kerana Arsenal KALAH semalam! Ape dah jadi Pak cik Arsene Wenger oi...... Penat aku sokong.... aduh... Terlepas lagi piala tahun ni... ni yang rasa nak tukar team nih...sokong Red Warrior la pulak...he he he.

Pertahanan memang kene beli la Pakcik Arsene...... Beli player centre defender dengan goalkeeper.. cukup la... Kritikal sangat dah bahagian tu.... Walaupun aku ni taraf coach Kolej jer...tapi aku secara ikhlas nasihat kat Pakcik nih... Level player sekarang tak mampu nak julang piala... Tak balance.... Bahagian lain dah kuat..tapi defend dan goalkeeper lemah...

Kepada musuh-musuh Arsenal....jangan bising! Ha ha ha.... Terpaksa la aku meninggalkan English Premier League nih...tengok Spain la pulak...kelab aku yang satu lagi ....Barcelona...huhu. 



P/S: Segmen Review Dalam Review masih berjalan.. sape nak join...klik SINI

9 comments:

Unknown said...

semoga berjaya untuk award tersebut,,hehe btw, arsenal memang kalah pon..lala.. xper kot kalah sekali jer.huhu

Madd said...

ingtkan putus harapan ape td...
uhhuhuuhuh...
gudluck r untuk award tu...

Mak Jemah said...

kalah menang tu kan adat bertanding..xpe..kita cuba lagi thn dpn...dolu, kini & selamanya tetap dgn The Gunners..yeahhh!!!

peNulis SeNjA said...

adeiiiiiiii gigit musuh arsenal kang ..

Unknown said...

giler..;D

xminat la bola2 nih..lalalala~

Woofer Storm said...

bab arsenal tu sabar je la..yang pasti arsenal kalah bro..heheee

*maaf,Mu je kat hati..hahaaaaa

Unknown said...

atok try masuk digi tu, tapi tak leh daftar...agaknya blog buruk atok tu tak layak kot...huhu

Isteri Encek Bard said...

hihih arsenal kalah... IEB undi PW

Zie Madini said...

whoaaa! cayalah tersenarai dlm award tu.