Tuesday, April 26, 2011

Hidup Seorang Blogger

Selepas ke hulu dan ke hilir....meredah panas terik matahari dengan moto kapcai aku...akhirnya terduduk balik di depan pc sebab nak update blog! ha ha ha. Hari ni keje aku banyak kene traveling... bukan jauh pun....takde la sampai utara Perlis atau ke selatan Johor.... Dalam-dalam UPM jer....Merempit ke sana ke sini... 

Ada yang bertanya kat aku...apa perubahan hidup seorang blogger.... ermm..... jawapan aku ialah...SAMA AJE! Tak de beza pun.... cuma masa free yang sebelum ni aku buat main game.... atau tido.... diisi dengan mengupdate blog..... tu je la beza nya... Sambil rehat-rehat pun ada pengisian berguna kan? 

Ada jugak yang bertanya aku pasal maklumat iklan aku letak maner? Ha ha ha....hadoi....penat aku buat paging dalam blog....tak nampak ek. Ok...ok... aku bagi la gambor yang telah diedit gune software paint je ni kat sini... Canggih tak? he he he....


Haa...yang dibulat tu la link ke maklumat nak letak iklan di blog aku.... Yang banner ijau tu blogger terbaru menempah ruang iklan aku.... sila la klik dier... Blogger baru lagi tu.... tapi usaha dier nak promote blog memang aku respek.... Pastu nampak tak warna kuning kat hujung tepi tu? Haaa....klik-klik la jugak....undi ler aku..ha ha ha... Lagi-lagi bahagian Top LoL (Humor) tu.... hihi

Kepada yang tengah mereview untuk segmen review dalam review tu..... berusaha la yer.... tambah kawan dalam blog.. Ramai lagi ni tak buat entri pasal tu.... Aku ingat nak tunggu sumer dulu.... baru aku post kan link.... ermmm.... tapi tengok la dulu... mungkin ade yang tak tau lagi tu... 

P/S: Jangan Lupa UNDI saya untuk Blogger of The Year dan Top LoL (Humor) yer....:) 

2 comments:

Unknown said...

amboi,siap promote lg nak jadi blogger of the year ye!! good luck!!

mcm ni lah said...

bangga tengok banner hijau tu,.