Thursday, April 21, 2011

Blogger Perlukan Sokongan...

Kepada semua yang masih menunggu untuk di review.....harap bersabor... aku akan menyambung lagi review tu...aku ingat kat korang sumer...:) Sekarang ni ada sorang rakan kita perlukan sokongan kita semua.... semuanya gara-gara tertukar URL.... Aku baru nak tukar URL aku ni.....ni yang takut nih...

Oleh kerana aku dapat merasai kedukaan itu (Acecece...) Maka aku menyokong blog baru dier nih...yang sedihnya......dia kenalah bermula dari bawah balik..... Aku tolong dier sebab dier geng bloglist aku... Aku dah bagitau...sape-sape yang sudi join bloglist aku haritu...aku akan anggap depa ni sebagai kawan... Walaupun tak kenal... tapi kalau ade problem macam ni.....aku support dari belakang....

Ni URL lamanya.....


Kepada yang baru....

Kepada follower yang penah folo dier.....sila la alert.... dan kepada yang baru nak folo... silakan...:)

P/S: Bantu-membantu adalah amalan mulia....:)

6 comments:

"Cik Belog Kecil" said...

oh trima kaseh bro,kalau x memg sy duk tgok blog lama dia j la..

mas saari said...

mas pun follow blog baru dia!
sentiasa sokong kawan2 blogger..

Kira Kekuri said...

jum follow blog dia! :D

Anonymous said...

review dh hbs buat blm..??

Browacana said...

@Fitri Senin: Belum lagi...dah bagitau kat perenggan pertama... :)

Zue Sancer said...

yer mmg byk membantu...mmg takan dapat balik da follower yang 494 dulu. da makin bekurang ader la...ni semua gara2 gatai tgn nak tukar url padan muke hukhukhuk. hope pasni dapat naikkn ngan blog wane merah tu. time kaseh yer wacana. malam ni sy hbiskan follow sume seklai. yg follow sy balik.